Ostseebad Boltenhagen en Slot Bothmer

Duitsland, Boltenhagen

Vanmorgen eerst wat regen. Na de koffie klaarde het op. Langs de kust fietsen we naar Boltenhagen. Een van de oudste zee baden aan de Oostzee, 5 km strand en een pier van 290m lang.
Landinwaarts kom je in Klutz bij Slot Bothmer. Het grootste barokke slot van Mecklenburg.

Tochtje van 35km.

Vandaag hebben Pieter en ik boven de kaart van Duitsland gehangen, om te zien waar jullie nu zitten. Vanuit Eemnes gezien, best een eind weg! De strandhuisjes in Boltenhagen zijn schattig en bijzonder. Wij hebben de bloeiende hei bekeken en vanaf het terras bij de Goede Gooier, met een glas wijn, genoten van het uitzicht. Het leven is zo gek nog niet! Veel groeten en liefs Pieter,Frances

Frances 2020-09-05 17:40:43

Wat een leuke foto’s en dat gebak ziet er wel HEEL LEKKER uit!

Frances 2020-09-05 17:43:48

Beste Herman Met verbazing bekijk ik de lading foto’s, die dan prachtig op ons lab topje Tot ons komen. Je wordt er wel jaloers van en de reportage (die hopelijk )nog lang niet klaar is . Het valt nu pas op, dat je voor ons een meester Bent met een goed gevoelig oog de onbekende streken van Duitsland weet met je camera weet te vangen. Wat opvalt, is dat je soms niet bijzonder mooi weer hebt. Ik blijf geïnteresseerd . Klaas

Klaas 2020-09-05 21:51:34

Heb lang getobt waar je kastelen en grote kerken op de gevoelige plaats krijgt. Dus lijkt het mij onmogelijk om met een camera (die je zo in je zo in je binnen zak steekt) dergelijke foto’s kun maken. Je moet wel over een groothoek camera beschikken en dat heeft niet een ieder Klaas

Klaas 2020-09-06 12:08:28

Leuk onbekende Duitse kuststreken te zien. Je vraagt je wel af wat ze desondanks zo massaal in mijn ‘achtertuin’ te zoeken hebben.😉

Edward 2020-09-06 12:40:39

We hebben weer met plezier naar de reportage gekeken. Leuk om Harm te zien! Gisteren waren we wegens de komende verjaardag van Anita aan de High-wine in het Planken Wambuis. Zeer de moeite waard. Onthouden voor de toekomst. Is wat dichterbij. Jammer dat een dief Elwienke bestolen heeft. Zeker geen camerabeelden? Lieve groeten vanuit Blaricum.