Aursjoen

Noorwegen, Innlandet

De zon is wat minder aanwezig vandaag.
We steken de rivier over en rijden van 400 m. hoogte naar 1100 m. over een half verhard pad. Daar komen we bij een enorm meer. We hadden nog iets verder gewild maar dat ging niet omdat er sneeuw over de weg lag.
Op 1111 m. hebben we gepicknicked en genoten van de stilte.

Dat hadden we nodig want gisteravond ging het motor feest op de camping door tot na 2 uur.

jullie hebben best veel lef!

ellen 2022-06-25 15:34:35

Jullie staan op een schitterende camping, de drone laat het allemaal weer zien. Het lawaai van het motor feest is minder aangenaam.! Dat zoveel geluid wordt toegestaan is onbegrijpelijk. Ik ken iemand die in Amsterdam Noord in een prachtig penthouse woont, maar ze kan niet slapen omdat in de omliggende loodsen iedere avond een festival is met tig luidspaeakers op hoogste stand! Ze gaat nu naar Edam om bij haar ouders te slapen! Wat leven we toch in een vreemde wereld! Ik kom net thuis van een verjaardagsfeest in een tourboot op de Eem, eten/drinken aan boord. Er kwamen super donkere luchten aan, met soms een beetje regen, maar toen we weer afmeerden scheen de zon! Hoe oneerlijk is dat? 😃🌞🌦☂️ Jullie genieten van mooi Noorwegen met zijn natuur, sneeuw, mooie planten en de rust! Behalve s’nachts dan! Groetjes Frances

Frances 2022-06-25 15:55:00

Het houdt niet op, prachtige vakantie daar. Heerlijk meegenieten op afstand. Balen ... die motoren/herrie midden in zo'n mooie natuur.

Paula 2022-06-25 16:05:39

Zo te zien is het een ruime plek op de camping die jullie hebben. Het blijft prachtig om die ruige natuur te zien .Hopenlijk morgen weer wat meer zon.☀️