Langs Donau en Inn naar Schärding (A)

Oostenrijk, Schärding

Schärding noemt zichzelf de Barokstad en er was vandaag een Antiek markt.

De fietsroute was, achteraf gezien en positief benoemd nogal uitdagend. De helft was half verhard en veel grind. Een deel daarvan had niet misstaan in het mountainbike parcours van de Olympische spelen.

We zijn zeer voldaan dat het gelukt is en Schärding is zeker de moeite waard.

55 km.

Wat had ik graag in Schärding rondgestruind, prachtige architectuur met de vele gekleurde gebouwen en huizen, de markt bere gezellig! Moest lachen om het aanbod van dat Duitse antiek! Niet het mooiste op de wereld, ik herkende het meteen. Wat een stralend weer hebben jullie! Max heeft gewonnen in Zandvoort, iedereen trots! Heel Nederland juicht! Fijne avond, groeten en lfs P&F

Frances 2021-09-05 19:34:57

Maar zo kom je wel op hele mooie plekken. En ... nog wat servies gescoord?

Paula 2021-09-05 20:37:48

Heerlijk die blauwe luchten.Fietst een stuk makkelijker.Wat zien de huizen en andere gebouwen toch schoon en proper uit. Lijkt Curaçao wel met al die gekleurde huizen, leuk hoor!