Een rust dag

Frankrijk, Langon

We hadden een rustdag in gedachte maar het liep iets anders.
Mijn verzwikte enkel is wel over maar mijn kuit blijft opgezet en warm. Onze familie arts en de online arts van de zorgverzekering adviseerden om er toch zo snel mogelijk door een arts naar te laten kijken.
We konden terecht op de noodhulp in het ziekenhuis van Langon op 35 km van de camping.
Niet een erg modern ziekenhuis en Engels was ook wel erg moeilijk.
Maar de arts kon geen trombose of ontsteking constateren dus zeker niets urgents.
We wachten het verder wel even af.

Net op tijd waren we terug op het terras van de camping. Daar was een zanger en serveren ze oesters, vers uit de baai van Arcachon. Was lekker en gezellig. 6 oesters en een glas witte wijn €8.50 is een koopje.

We bekeken heel veel mooie foto's. De ruimtevaart tentoonstelling is heel bijzonder. Wat zien jullie veel in Frankrijk. Dat oestermaal zal naar we hopen extra bijdragen voor je gekwetste been. Liefs en beterschap. De halve rustdag is ook prima.

Gosse en Marijke 2023-07-02 16:55:11

Beterschap met de kuit!!!

Ingrid 2023-07-02 17:28:52

Goed om even een rustdag te nemen. Ik was al benieuwd naar de voortgang van je been/enkel. Goed dat je je bij een dokter geweest bent. Duurt dus best lang nog. Beterschap.

Paula 2023-07-02 17:41:05

Gelukkig niet ernstigs met je enkel! De zwelling en pijn zullen vast t z t verdwijnen! Inderdaad zijn de oesters niet duur! Fijn dat jullie zo genieten! Groetjes Frances