Zinnowitz

Duitsland, Zinnowitz

We fietsen een deel van de Usedom rad rundweg. Door mooie natuur, maar de fietspaden kunnen beter.
En als in Nederland de troonrede wordt voorgelezen, liggen wij een uurtje aan het mooie strand van Zinnowitz.
Daarna terug naar de camping.

Op de fietspaden in de natuur zie je bijna geen mensen. Op het strand is het behoorlijk druk. En die verdeling bevalt ons wel.

Jeetje wat een mooie en leuke foto’s, jullie hebben een top vakantie! Wat een natuur, schitterend. Zwaluwen zijn van die schattige vogels, altijd bere actief, makkelijk om je huis te bouwen waar je maar wilt! Ga ik toch ook eens proberen 👍 Wij zijn na een eindeloze lange autorit (Veel files) in Veere aangekomen, het is dertig graden! Heerlijk gewandeld en op een terrasje gezeten, zagen veel fietsers, er schijnen hier super veel campings te zijn. Wel toeristisch dus. Dank voor jullie info, hartstikke 😁 leuk. Groeten P&F

P&F 2020-09-15 16:36:44

Alweer mooie foto's bekeken samen met Gosse. Ook een stuk geschiedenis komt langs. Heel bijzonder om op rij de zwaluwnesten te zien. Gezellig met Harm erbij. Groeten van ons.