Eemnes - Wittmund

Duitsland, Wittmund

Door Flevoland, Friesland en Groningen reden we 300km naar Wittmund in Ost-Friesland.
De camping heeft betere tijden gekend en is nu vrij leeg en verwaarloosd. Er is stroom, water, toiletten en douches dus voor ons prima als uitvalsbasis voor onze fietstochten.

Vanmiddag naar het stadje gefietst. Ziet er gezellig uit.

En de weersvoorspellingen zien er goed uit met slechts af en toe een bui.

We gaan ons wel vermaken.

Jullie zijn goed aangekomen, zo snel van locatie veranderd! 👍 Leuk zo zittend voor de caravan en onder de voortent. Is dat vliegtuig neergezet voor de show, of wordt die echt gebruikt? Nu 33 dagen genieten voor jullie! Wij reizen met jullie mee. Veel groeten vanuit een nat Amstelveen. P&F

Pieter,Frances 2020-08-28 16:55:47

Lekker rustig plekje😅 zo te zien!! Hier is alles lekker schoongespoeld🌧🌨🌩 Dat eendje hoef ik voorlopig niet te kietelen😅 De groene en de blauwe hebben achter in de tuin hun eigen kleur teruggekregen 🌧 Veel fiets plezier🚲🚲🚲

Ingrid 2020-08-28 17:49:40

Ost-Friesland lijkt op ons Friesland. Veel goed weer jullie gewenst! We raken verslaafd aan jullie. De straaljager doet ons aan onze jeugd denken. Wat het lawaai betreft tijdens de patrouilles in de jaren vijftig ( Koude oorlog )

Gosse en Marijke 2020-08-29 15:40:40

Beste Herman en Elwienke Heb ik nu goed begrepen, dat deze tocht een beetje tegen viel. Je moet nog een stukje door fietsen, denk aan de noord oostkant van Duitsland.en daar kun je ook aardig fietsen. Er is een overvloed van campings . Als het weer een beetje beter is , zou je nog kunnen overwegen om nog een dagje naar Silt te gaan. Zelf kan ik er niet over meepraten want ben er ook nog niet geweest, maar dat komt nog. Dank voor de foto’s goede reis verder en de groeten van Klaas en Maria

Klaas Brandsma 2020-08-29 17:47:09

De Oostzee, viel ons nogal tegen. De Als je de Elbe met de pont over wil, trek dan je portemonnee maar. om de stranden te bezoeken moet je een kaartje kopen badgasten.jJe moet dan een kaartje kopen om het strand te bezoeken. Zelfs al het helemaal niet in de

Klaas 2020-08-30 15:57:45

Sorry, ik heb te dikke vingers , dus dit prutswerk moet je maar voor lief nemen.