Aschersleben

Duitsland, Aschersleben

We hebben helaas weer een regen dag. Met de auto naar Aschersleben de oudste stad in Sachsen - Anhalt. Gisteren en vandaag is er hier een groot zomerfeest in het park. Maar met regen...

Veel mooie oude gebouwen.

Gelukkig vonden we een café waar ze lekkere koffie en kuchen hadden.

Als afsluiting van Bernburg gaan we, op de fiets, lekker uit eten. Moeten wel terug door de regen😉.

De koffie met kuchen zien er heerlijk uit! Dikke pech dat weer, maar ja wat doe je eraan? Niks! Wij zitten met de kaarsen aan op de bank, cv beetje aan, wilden nog even fietsen, maar de Formule 1begint zo., dus fietsen komt misschien morgen weer. Leuke foto’s van jullie 2.! Fijne dag, groeten P&F 💁🙋‍♀️

Frances 2021-08-29 14:46:23

Zonet bekeken we jullie foto's en lazen we de verslagen. Ook weer bijzonder om te zien. Heel anders dan de vorige aflevering. Maar het gebak ziet er groots en smaakvol uit. Dus uiteindelijk weer een geslaagde dag. Vandaag hier ook wat regen, de herfst in aantocht! Een goede voortzetting van deze reis. Met belangstelling kijken we naar de volgende afleveringen uit. Hartelijke groeten van Gosse en Marijke

Gosse en Marijke 2021-08-29 16:56:35

Sneu al die regen voor de mensen die het feest voorbereid hebben. Nu weinig belangstelling. Fijn dat jullie toch op pad kunnen.

Paula 2021-08-29 19:38:54

Ja Paula, dat is het voordeel van een caravan boven een camper.