Basel (F) - Bregenz (A)

Oostenrijk, Stadt Bregenz

We gaan zo'n 200km oostelijker naar Bregenz aan de Bodensee. Vanwege de bergen en het meer kun je niet in een rechte lijn rijden. Voor ons werden het 256 km.

We staken twee keer de Donau over vlak bij waar die ontstaat. Daar komen we later nog op terug.

Op camping Waiss hebben we een ruime plek gekregen met wijds uitzicht.

Hier houden we het wel een weekje vol.

Bij de camping moesten we een formulier invullen en opgeven wanneer we gevaccineerd waren. Voor het eerst dat ons zoiets gevraagd werd deze reis.

Leuk jullie beschrijvingen van de Bodensee en omgeving, ik heb naar mooie herinneringen liggen.! Fijn dat jullie een prachtige ⛺️ hebben gevonden! Is het weer oké? Wij kijken nu naar Wimbledon, spannend. Fijn weekend groetjes 👍😀☀️💁‍♀️💁‍♂️

Frances 2021-07-03 17:11:11

Mooi, bij de Bodensee!

Paula 2021-07-03 17:46:57

Oh, wat een mooie plek.En ja, net als vele mensen heb ik ook vele herinneringen aan de Bodensee. Hopenlijk hebben jullie mooi weer voor fijne fietstochten.Het uitzicht is in ieder geval oké, top.Als het goed is heeft Roos nog leuke tochten van daar😉🙂