De Rijn stroomafwaarts

Duitsland, Ingelheim am Rhein

We wilden een kort tochtje maken. 15 km langs de Rijn stroomafwaarts, dan met het pontje over en 15 km weer terug.
Helaas hebben ze het pontje uit de vaart genomen. De volgende Pont is 10km verder. We kiezen om dat toch maar te doen en dat was een prima keuze. Erg mooi stuk direct langs de Rijn oevers die daar erg breed is.
50km.

We gaan zo nog uit eten en morgen verplaatsen we ons weer. Een stuk naar het noorden.

Wat is de Rijn daar breed, ongelofelijk imposant! En wat is het heerlijk weer, je moet er niet aan denken dat het constant piest van de regen. Hoe dan ook, het is duidelijk dat jullie 😊 😀 genieten. Ik ken niemand die zo reislustig is als jullie! Groeten Frances

Frances 2023-08-22 17:23:42

Wat is die lunch, pizza of pannekoek,😋😋

Ingrid 2023-08-22 17:54:29

Leuk dat pontje met als kado dat extra mooie stuk natuur. Ha, ik zie ook een Herman-paadje.

Paula 2023-08-22 19:31:11

Leuke trip hoor. Gaat het hier met Elwienke? Zo te te zien prima. Geniet maar en goede reis samen.