Ecluse de l'aiguille

Frankrijk, Puichéric

Tussen de druiven velden van de Minervois fietsen we naar het Canal en daarna in westelijke richting langs een aantal kunstwerken in het kanaal. En door nog meer druiven velden weer terug.

32km.

Het is de hele dag bewolkt maar de temperatuur loopt wel op tot 28 graden.

En ik kan weer redelijk lopen. Enkel en kuit zijn nog wel gevoelig en opgezwollen.

Mooie foto's. Jammer dat de druiven nog niet rijp zijn om geplukt te worden. Enkel duurt wel lang. Hopelijk zijn er geen banden beschadigd.

Paula 2023-06-21 18:13:32

Fijn dat het beter gaat met je enkel Herman! Algehele genezing zal beetje bij beetje gebeuren. Leuk jullie foto’s, ik zie via jullie Frankrijk op zijn mooist! Ik ben net terug van een dagje Delft, een kleinzoon heeft zijn studie afgerond en mag zich nu IR noemen! De wereld ligt voor hem open. De hele familie is apetrots op hem. Hebben op een brede dekschuit, die in een gracht lag, iets gedronken, later bij Loetje gegeten. Het was een top dag, wat is Delft toch een prachtige stad! Groetjes Frances