Beziers - Pepieux, 55 km

Frankrijk, Pépieux

We verplaatsen ons 50 km naar het westen om daar weer langs het Canal te gaan fietsen.
Staan op een kleine camping municipal onder een paar boompjes. De komende dagen wordt het ook maar 26 graden en 's avonds een bui, volgens de voorspelling.
Onderweg inkopen gedaan voor vandaag en morgen bij de LIDL. Er waren 8 parkeer plekken vrij voor auto en caravan,😉.

Mijn verstuikte enkel blijft, heel langzaam, vooruit gaan.

In de middag nog even door het dorp gefietst. We hebben bijna alle straten gezien en hadden 2.3km op de teller.
En toen we terug bij de caravan waren begon het te regenen...

Hier heeft het vannacht geregend, het is gelukkig veel minder warm buiten. Jullie gaan als een speer zeg, een beetje zigeunerbloed stroomt vast door jullie aderen, jullie zijn zo bere actief! Maar eenmaal zittend onder de luifel stralen jullie opperste tevredenheid uit! Ik ga zo op mijn fietsje naar het RS, even de mensen wat opvrolijken! Groetjes Frances

Frances 2023-06-19 12:40:15

Vannacht beetje regen. Wat is dat trouwens? Er zit niets in de regenmeter. Fijn dat het wat beter gaat met je enkel. Heeft best veel tijd nodig.

Paula 2023-06-19 13:21:10

Wat heerlijk zoveel tijd geniet van je verhaal Herman.

Mimi 2023-06-19 18:39:31

Leuk verslag gisteren en vandaag. Heel bijzonder de Franse begraafplaatsen.