Effe niks

Portugal, Quinta dos Amigos

Vandaag is een rustdag. Niet dat die andere dagen zo druk waren maar toch...even in de rustbubbel bij het zwembad.

In de ochtend zijn Sandra en Willem inkopen aan het doen. Willem moest ook nog naar de kapper. Van wat ik begreep een heel efficiënte dame die binnen 6 minuten klaar was Sandra had nog niet eens tijd om haar cappuccino te drinken. Vanavond staat de barbeque op het programma en daar moeten natuurlijk spullen voor komen.

Robin en ik blijven "thuis". Op de ligbedden bij het zwembad. Eerst aan de ene kant in de zon wat al snel te warm wordt. Daarna aan de andere kant onder de parasol. Zoals al eerder genoemd....het leven hier in Portugal is voor ons niet makkelijk...

Willem en Sandra komen met een auto vol spullen aan en nadat iedereen geniet van de rust bij het zwembad, worden we door Willem bevoorraad. Wijntjes, ham met meloen, barbeque spiezen en grote garnalen. Het leven is zo slecht nog niet.
'S avonds ook nog even de barbeque aan en allemaal verdiept in een eigen boek genieten van de rust...

Zo is het leven goed. En wat een prachtige foto’s van de zonsondergang 👌🥳🤩😎🙋‍♀️

Marian Hulspas 2024-04-16 12:19:28

Wat hebben jullie ook een zwaar leven. Geniet ervan.