Home sweet home...nou ja, bijna dan

Nederland, Weesp

We zijn weer in het koude kikkerlandje. Gisteren hebben we tot 5 uur in de Quinta rondgehangen en genoten van de laatste zonnestralen. Toen omkleden en nog even voor een klein hapje naar Don Giovanni, Willem en ik delen bruscetta's, Sandra een halve Spaghetti carbonara, waar wij natuurlijk ook van mee eten en er hoort een laatste kan Sangria bij. Rode dit keer. Als je die drinkt dan lijkt het net Roosvicee.

Half 7, precies op schema richting het vliegveld. Sandra rijdt bijna vlekkeloos zonder aanwijzingen richting de Car rental waarvandaan we in het busje weer naar het vliegveld gaan. Nadat we de koffers hebben ingechecked bij een beetje sjacherijnige dame, gaan we nog even buiten op het terras wat drinken. Om kwart voor 9 door de douane, in één keer door en wachten, wachten, wachten. Het duurt even voordat we kunnen boarden. Dat gaat supertraag. Maar uiteindelijk zitten we en gaan we richting Nederland. Tijdens de vlucht zat ik weer klem tussen de heren en houdt Robin geen 5 minuten zijn mond. Sangria misschien? 😉

En dan landen we op Schiphol. Koffers komen vrij snel en Hamid haalt ons op. Eerst Robin afzetten in Abcoude. Nog een laatste knuffel en hij is thuis. Wij stappen in de auto om naar Weesp te gaan waar Douwe en Pien ons opwachten. Half 4. Morgen nog één stop. Appelscha. Maar eerst slapen. Tot een volgende reis!!

Memories are never to firget