Het Hoornse bos en de Dark Sky van Terschelling

Nederland, Oosterend Terschelling

We zijn laat vanmorgen. Heel goed geslapen dus. Rustig aan en de zon door laten komen. Lekker even op ons eigen terras zitten in het zonnetje.

Vandaag is de laatste dag. Morgen weer terug naar het vaste land. Wat hebben we een mooie week gehad en geboft met het weer.

De fietskar wordt er weer achter gehangen want we lopen de route in het Hoornse bos. We fietsen naar de start. Skip zit al ongeduldig te wachten op ons. In de kar.

Door het bos komen we weer bij de duinen en het strand. Wat een verschil met gisteren. Nu lopen we gewoon in een t-shirt. De zon is goed door gekomen. Even in een duinpan in de zon zitten en dan vervolgen we onze "blauwe" route. Tot beneden aan de strandopgang want daar zit een " duintent". Luchen!!

Op banken met lekkere kussens in de zon met een vruchtensap. Gevolgd door lekkere broodjes en als afsluiter een biertje. We hebben al een gezonde kleur gekregen.

De route wordt vervolgt en door het bos en de duinen en zo terug naar de fietsen.
Vanavond doen we een anderhalf uur durende Dark Sky Tour met een boswachter. Het is erg bewolkt dus we zijn benieuwd wat dit gaat worden.

En weer terug. Helaas geen sterren maar wel een heerlijke wandeling met verhalen van de boswachter. Voor de insiders...regenwormen zijn nooit meer hetzelfde...

De koffers zijn weer gepakt. Morgen weer terug. Terschelling, wat ben je toch een fijn eiland. Zeker tot de volgende keer!!

Top meiden...........en nu weer terug naar het vaste land en morgen weer aan het werk. Geniet nog van deze dag.........💋❤💋👍🌞😎