Naar Sardinie, een hele belevenis!

Italië, sardinie

• [ ] Om 12 uur staan we in de Beyerinkstraat om de Broekjes met hun handbagage in de auto te laten. Het is gelukt! Alles zit in de kleine koffertjes. Op naar Eindhoven.....Om half 2 gaat de slagboom van de parkeerplaats open en parkeren we de Citroen voor een weekje Sardinie. We hebben koffie met een broodje en kijken naar de aankomende en vertrekkende vliegtuigen. Half 3 de douane door en na de massagestoel is het tijd om te boarden. We vertrekken op tijd naar Alghero en we landen om 10 voor 7. Vlekkeloze reis. Snel naar de autoverhuur. We zijn de eerste..... We worden erg netjes geholpen en we gaan naar de auto. Tot Jacco's grote plezier krijgen we een Citroen Cactus mee! Wat een mooie auto! Wat een meevaller....En nu onderweg naar de bungalow. En we rijden......en we rijden......en we rijden....al anderhalf uur....en het is pikkedonker....en we kunnen het niet vinden! Op zijn Italiaans dus weer . Slecht aangegeven en donker. Na navraag bij een lodge te hebben gedaan blijkt dat we er gewoon 5 minuten vandaan zijn. Ik had al gebeld met Fabio en die vertelde dat we rustig aan kunnen doen want de sleutel ligt in het kastje! Eindelijk.....om half 10 de receptie bereikt, sleutel uit kastje en we hebben huisje R2 A5. Maar hoe komen we daar.....sjonge, het zit niet mee. Dan de route maar lopen en ja, GEVONDEN!!!! Een mooie bungalow, 3 slaapkamers, twee badkamers een washok beneden en een dakterras boven. Maar aangezien we nog niets hebben en bekaf zijn, eerst maar eens slapen...