Adios Cuba!!!!

Cuba, Varadero

Vandaag is het zover. We gaan terug naar Nederland. Om 12 uur moeten we uitchecken en om 10 over twee worden we opgehaald. De vlucht vertrekt om 10 voor half 6. Eerst naar Cancun in Mexico en dan door naar Nederland. Helaas niet rechtstreeks.

Nog even ontbijten en dan de koffer inpakken. De rum zit goed ingerold. In Nederland heb ik dus geen jas om aan te trekken. Alles om de rum en sigaren veilig terug te krijgen. Thea kijkt al hoe koud het is in Nederland.

Cuba, wat een ervaring. We hebben zoveel moois gezien. Thuis nog maar eens alle foto's bekijken en nagenieten. Wij hebben er in ieder geval met volle teugen van genoten. 😘

Oh dit zal vast niet de laatste keer van jullie vaka tie aan cuba zijn. Oost cuba heeft ook zijn mooie dingen om te bekijken. Ook het schiereiland bij Caya Coco is apart. Wij zijn in elk geval na 8x nog niet op uitgekeken.

Jetty 2019-11-10 18:41:46

Goede (nacht)vlucht terug.

Jetty 2019-11-10 18:42:35

Haha! Het vriest hier snachts ach slok rum heb je het zo weer warm

Karen 2019-11-10 19:37:26

Nu al weer naar huis? Goede reis!

Moniek 2019-11-10 21:22:20

Goedemorgen meisjes, het is erg koud hier. Jullie zullen dat wel merken als jullie aankomen op Schiphol. Denk straks terug aan jullie mooie reis met mooie ervaringen en herinneringen. Ik wens jullie een safe flight home🛩🛩🛩laat even weten of jullie goed zijn aangekomen in Holland. Dikke knuf van mij voor jullie lieverds ❤🙏💖💋💋

Hanny 2019-11-11 06:01:54

Welkom thuis! Zal even wennen zijn. In Nederland is het net of je in een permanente autowasplaats staat…. Maar jullie hebben een fantastische reis gehad zeg! Mooi om op terug te kijken.