Sedona

Verenigde Staten, Sedona, Arizona

30 juni 2014

Vroeg wakker en voordat het warm wordt alles inpakken. Het gaat allemaal gesmeerd. In Kayenta nog even naar de Burgerking voor ontbijt en koffie en om een blik te werpen op de email. Helaas doet mijn blog het nog steeds niet. Erg jammer want op deze manier ben ik straks alweer terug voordat al mijn volgers mijn verhaal kunnen lezen. Onderweg naar Sedona stoppen we bij Sunset Volcano National park. Een kleine verzameling van wat vulkanen in Arizona, want daar zijn we nu. Natuurlijk zijn we al verwend want wij zijn bij Craters of the Moon geweest. Na dit park door naar Sedona. Eerst naar Red Rock State park. Valt erg tegen. Meer educatief en het is veel te warm om te lopen. Toch doen we een korte hike en spotten toch nog wat herten. Zoals eerder al gezegd, wij hebben al zoveel gezien en we zijn dus al verwend. Het is mooi wat we zien maar het maakt niet veel indruk meer. Op de terugweg nog even een overlook over het gebied bij het vliegveld en een bezoekje aan een kerk die in de rotsen zit. Daarna is het inchecken geblazen in het hotel. Onze camping was hier geannuleerd in verband met een bosbrand. Dus nu een studio in hotel Bell Rock Inn met een heerlijk zwembad en een wirlpool. Genieten dus!! Net even gegeten bij een grillrestaurant en omdat het weer veel te veel is hebben we een doggybag mee voor de lunch van morgen. Ook even naar die route gekeken en Jacco heeft besloten dat hij niet naar de skywalk wil bij Grand Canyon. Deze wordt geëxploiteerd door de plaatselijke indianenstam en de kosten komen in totaal op $ 48,00 en dan mag je geen foto's maken en heb ik alleen een busritje heen en terug want ik ga voor geen goud dat plateau op. Dan morgen maar wat anders verzinnen. De reis gaat richting Kingman waar we onze laatste camping hebben. De laatste dagen zijn begonnen!!