Rijden, Rijden, Rijden in een wagentje....

Nederland, Oosterend Terschelling

Na de Fjoertoer begint vandaag onze relaxte week. Ik heb de verse broodjes opgehaald en het is gewoon warm buiten. Heerlijk.

Even ontbijten en dan op ons terras in een t-shirtje in de zon. Even een gezonde kleur op de wangen. Kopje koffie erbij....hmmm. Skip dartelt rond en neemt daarna een stoel in beslag. Thea doet nog even dapper haar plank oefening. Gaat haar, ondanks de Fjoertoer, nog goed af.

Tsja, aangezien we geen melk en suiker voor de koffie hebben, die heb ik vanmorgen gebietst bij de receptie, gaan we op de fiets weg richting de Jumbo in Formerum. Skip mee in de fietskar. We zijn benieuwd.

Heenweg gaat redelijk goed. Even wennen maar met een redelijk tempo in de zon rijden we de fietspaden van Terschelling af. Door de duinen. De kar hobbelt vrolijk mee. Na de boodschappen rijden we naar de strandafslag van Formerum. Skip uit de kar. Fietsen geparkeerd en hop...het strand op. Skip slaat compleet op tilt en begint als een malle te rennen. En ja hoor, even rollen door een dode vogel en aan het zeebanket. Er steken nog net de pootjes van een krab uit zijn bek. Boefje.

Relaxen op een zandheuvel en wanneer er zeemist binnen komt drijven toch maar weer terug naar de fietsen. We moeten immers om drie uur bij De Groene Weide zijn voor het optreden van Hessel.

De terugweg verloopt minder rustig. Skippy blaft vrolijk rond in zijn karretje met tot gevolg dat er een hond begint mee te rennen met ons. Thea fietst onverstoorbaar door...

Tijd voor Hessel. Na eerst koffie op het terras gaan we naar binnen om mee te zingen met Hessel en Tess. Feestje!! Vanavond om half 11 meer..

En, het wordt een beetje eentonig maar niet vervelend, weer op het terras met bier en bitterballen voordat we aan De Reis beginnen. Het tapasrestaurant verder op in de straat. Heerlijk gegeten en gelachen.

Terug in het huisje eerst even in de whirlpool om de spieren te masseren en daarna...hop weer naar Hessel. Zingen en dansen en voldaan naar het huisje terug....welterusten..