En weer terug in Nederland

Nederland, Weesp

Nou beste kijkbuiskindertjes...we zijn weer terug in Nederland.

Na een ontbijtje in het hotel in Luxemburg zijn we naar een winkelcentrum gereden in
Weiswampach. Daar moesten sigaretten, shag en drank ingekocht worden. En diesel natuurlijk. Zoveel keus 😉.

Daarna begon de terugweg. Onderweg bij Spa Francorchamps de files zien staan naar het circuit voor de Formule 1. Nou, ik kijk wel op tv!

Rond kwart over 3 aangekomen in Weesp waar we werden verwelkomt door Sandra, Skip, Pien en Douwe. We zijn weer terug. Nog even naar de Formule 1 sprintrace gekeken, gegeten en film gekeken. Nu tijd om te slapen. Morgen rij ik door naar huis. There is no place like home.

Dit is dan ook het laatste verslag van deze reis. Met dank aan mijn reismaatje Willem voor weer een mooie trip en natuurlijk aan Sandra voor de supergoede zorg voor Skippy. Tot een volgende reis allemaal.

Super weer...erg genoten van jullie verslagen en foto's!!

Linda 2023-07-30 07:52:37

Nou lief niggie, weer genoten van je reisverslag en heel wat wijzer geworden door de verhalen, interessant allemaal en wat weten we er weinig van ( nu niet meer dus :) ) Vooral de fotoos vind ik pr8ig, bedankt weer! groetjes van Anne-Marie