Pas op de plaats dag

Spanje, Calas de Mallorca

Na een zware nacht hebben we vandaag rustig aan moeten doen. Jacco was vannacht erg ziek geweest en ik ben nog snipverkouden. Zo'n dag is ook best bijzonder want nu weten we wel wat er allemaal georganiseerd werd in het hotel.

Na het ontbijt zijn we bij het zwembad gaan liggen. Er was schieten voor de mannen. Darten voor iedereen. Aquagym net voor de lunch. Ondertussen was het animatieteam alles aan het versieren voor Halloween.
Na de lunch zijn we toch nog even naar het strand gegaan en hebben we even gesnorkeld. Ik wilde de vissen nog even op de foto zetten. Het is namelijk onze laatste dag want morgenavond vliegen we terug.

Voor het diner nog even siësta gehouden en daarna alle Halloween versierselen bekeken. Uitgeholde pompoenen in de eetzaal. Ern fontein van rode chocolade, overal lijken en een verkleed animatieteam.

Na de koffie naar de best verklede gasten gekeken en nu weer relaxen. Morgen de hele dag Palma en 's avonds weer op huis aan. Maar jullie krijgen natuurlijk de verhalen van Palma te horen. Welterusten!

Doe maar even rustig aan voor jullie naar huis gaan lieverds. Alvast een goede vlucht terug naar huis, xxxxxx