Home sweet home

Nederland, Appelscha

Ik ben weer in het mooie Appelscha. Vanmorgen na de koffie mijn "nieuwe" autootje opgehaald. Mijn Citroën ingeruild voor een Daihatsu Cuore. In het kader van de bezuinigingen dus een autootje wat goedkoper en zuiniger is.

Samen met Willem doen we de wisseling en daarna alle spullen over in het autootje. Nog een laatste knuffel geven aan mijn reismaatje en beste vriend en hop, daar ga ik. Richting Appelscha.

Nou, wat een noodweer onderweg zeg. Heel veel stortregens. Bijna tot huis aan toe. Maar ik ben er weer. De was staat aan. Spullen opgeruimd en morgen mijn vriendje Skippy ophalen. Hij heeft volgens mij een geweldige tijd gehad bij de oppas. En dan begint het gewone leven weer. Het was een supermooie vakantie en ik ga hier met heel veel plezier aan terug denken. Tot een volgend avontuur!!😘

Fijn dat je weer veilig thuis bent schat en dat je het samen met je reismaatje , goed naar je zin hebt gehad, het was wel een heel groot avontuur en steeds lekker eten , het gaat wel te vlug voorbij hè Meis, maarja nu nog lekker genieten met je mooie autootje en je lieverd Skippy, ik hoor je nog wel schat, nu lekker relaxen thuis, dikke kus van Henk en Syl uit Den Bosch ♥️💋♥️💋♥️💋♥️💋