Zoals Hessel zingt: take me home, country roads, to the place, i belong......West Terschelling

Nederland, West terschelling

Heerlijk geslapen. En de zon gaat weer schijnen!

Even lekker ontbijten en dan met Skip een stukje de duinen in achter ons huisje. Daar waren we nog niet geweest maar wat een mooi stukje natuur zeg. Prachtig!

Koffie buiten voor onze openslaande deuren. We gaan vanmiddag met de bus naar West Terschelling om daar een wandeling te doen door het bos en langs het natuurgebied. Skip ook weer mee en ook gewapend met het fototoestel.

Maar eerst nog even kijken of er excursies zijn. We boeken voor morgen een huifkartocht voor de hele dag en voor vrijdagavond de dark sky tour met staatsbosbeheer.
Fietsen weer aan de lader en om half een met de bus mee.

Het is stralend weer en in een t-shirt lopen we de route langs vogel broedgebied, bos en duingebied. We komen ook op een gedeelte waar we met de Fjoertoer ook langs zijn gelopen. Broodjes op een bankje in de zon en in het duingebied bovenop een waanzinnig uitzicht over het gebied met aan onze zijde de Brandaris.

Bezweet komen we aan bij De Walvis, waar we op het terras genieten van een hapje en een drankje. Tsja, we hebben het niet makkelijk;) Om 5 uur met de bus terug en ook voor ons huisje nog even op het terras.

Dan wordt ik gebeld door het huifkar bedrijf. Niet genoeg deelnemers voor onze tour. We gaan nu met de middagtrip mee. Beter iets dan niets. Dan voor het eten maar patat. We zoeken de snackbar op op google maps en hop, op de fiets er heen. Patat eten onder de film.

Helaas, frietkot gesloten....en weer terug fietsen. Dan de nasi maar opwarmen en de film " Into the wild" kijken. Skippy snurkt ondertussen zo hard dat hij bijna boven het geluid van de tv uit komt. Hij is moe na de belevenissen van de dag.

Goedemorgen meisjes, weer mooie foto's en een mooie dag is hier ook weer, dadelijk Pluis weer de tuin in en ik ook met boek in de zon. Geniet er van lieverds en knuf voor Skip en jullie.......💋❤💋🌞🌞🌞🌞