Onderweg richting Innsbruck

Oostenrijk, Natters

Vanmorgen om kwart over 4 begonnen met het eerste deel van onze reis. We rijden naar San Marino en daarna nog naar Venetië. Maar de eerste overnachting zal in Oostenrijk zijn. Waar precies weten we nog niet. Hangt van de snelheid af waarmee we opschieten. In San Marino hebben we een safaritent maar de rest van de tijd in onze eigen tent.

De reis gaat voorspoedig. Rond half 7 Keulen al voorbij. Om de twee uur wisselen we van plaats. En op een oponthoud na Karlsruhe na, door een aanrijding verderop, zijn we al rond half 2 in Oostenrijk. Tussen de besneeuwde bergen over de Fernpass. Erg mooi! We rijden naar een camping net voorbij Innsbruck waarbij we korting krijgen met de camping card. Tsja, we blijven Hollanders.

We hebben een plaatsje gekregen met uitzicht op de bergen bij de Nattersee. Kwart voor 4 staat de tent en kunnen we chillen voordat we morgenochtend de reis vervolgen. Nog maar 550 kilometer te gaan!

Fijne vakantie!! Ziet er mooi uit daar in Oostenrijk!!