Slipperjacht!!

Frankrijk, Monte de Marsan

Aangezien het vandaag weer erg warm wordt, gaan we een beetje op tijd op pad. Willem heeft nieuwe slippers nodig want die van hem hebben het begeven. Ook willen we nog wat halen voor het ontbijt over 2 dagen want dan zijn we weer on the road. En LPG tanken.

In Monte de Marsan lopen we eerst het centrum in. De temperatuur is ondertussen al gestegen naar 36 graden. We strijken neer bij een Italiaans tentje en besluiten 2 voorgerechtjes te nemen. Nou ja, voorgerechtjes....mijn hemel wat een eten! Een bord vol met verschillende bruscetta's en een grote plank met antipasti. Nou, dat gaan we echt niet op krijgen! Wel lekker.

Even plan de campagne maken zodat we zo kort mogelijk in een winkel hoeven te zijn. Houden we allebei niet van dus het wordt Leclerc. Eerst bij Leclerc LPG tanken. Morgen gaan we weer op pad dus alles even afvullen. Daarna naar de Leclerc in een groot winkelcentrum. Daar halen we de slippers, water, cracottes en eieren. En hop, wegwezen..op de terugweg nog even richting Millet.....maar we kwamen om daar te komen langs La Chouette en het zwembad riep ons. Dus gewoon terug naar de tipi. Weer de rest van de middag relaxen en gezellig eten en de laatste borrelavond. Morgen vertrekken we richting het noordoosten van Frankrijk. We hebben de optionele plannen iets aan moeten passen omdat Willem woensdagavond terug moet zijn. Maar we zijn niet voor één gat te vangen dus we hebben een mooi programmaatje opgesteld. Op naar de Maginot linie!

Wat schrijft je de verslagen leuk. En ik “ontdek” maar 1 typefout. Goed van je.

Jetty 2022-07-17 12:31:33

Hallo lieverds, jullie gaan gauw weer richting Holland meis, en met een mooie verhalenbundel. Doe voorzichtig op de terug weg en geniet nog even van alles, alvast de groetjes van mij voor jullie, en TAKE CARE en een goede thuis komst. ❤🙏💖😍😘😚🙋‍♀️🙋‍♀️

Hanny 2022-07-17 17:20:29

Goede reis terug en tot dinsdag!