Mesa Verde, Colorado

Verenigde Staten, Mesa Verde, Colorado

28 juni 2014

Na heel veel sterren te hebben gezien in de Arches, waar de lucht og schoon is, weer naar bed toe. Lekker geslapen op het luchtbedje en om 7 uur werd ik wakker gemaakt. Onze volgende bestemming wacht op ons. Mesa Verde National Park, Colorado. Na getankt te hebben en koffie te hebben gehaald bij de 7 eleven gaan we op weg. Onderweg nog een mooie Arch gezien en natuurlijk weer op de foto gezet. Half 12 komen we aan op Morefield campground in het Mesa Verde park. Mooie plaats uitgezocht en hup, het park in. Kijken naar de grotwoningen, de zogenaame pueblo's van de indianen. In een van de " dorpjes" mocht je rondlopen. Was wel een eind lopen bergaf en daarna weer bergop. Was wel de moeite waard. Bijzonder om te zien. We hebben de " loop" door het park gedaan en nog een aantal dorpjes gespot die onder een rotswand zijn gebouwd. je snapt niet dat mensen dat op deze manier konden bouwen. Om kwart over 4 haasten we ons naar de volgende loop. Komen we daar aan, is de weg al gesloten en mogen we niet verder. Erg jammer maar er zit niets anders op dan terug te gaan naar de camping. Op dit moment is de was gedaan en zit alles in de droger. De Ipad wordt op dit moment opgeladen want dat kan hier ook en we hebben wifi, Op de facebook site van reismee.nl heb ik gelezen dat de site er nog steeds uit ligt. Gelukkig heb ik op de Ipad een memo app zodat ik toch de verhalen kan blijven schrijven. Morgenochtend gaan we weer op tijd op pad.Richting Goulding's campground in Monument Valley. We gaan proberen om daar met een avondtour mee te gaan. Tot later maar weer!!