Even niets doen.....

Egypte, Hurghada

Vandaag even niets doen. Tsja, wat is niets doen. Na het ontbijt naar het strand, over de zandplaat naar het einde van onze baai gelopen, daar op een zandplaat in de zon gezeten en via het diepe deel terug gezwommen. Ijsje gehaald en weer uitrusten op een ligbedje. Lunch halen bij het restaurant. Daarna verplaatsen van het strand, tussen de Duitsers, naar het zwembad tussen de Hollanders die graag laten horen dar het resort eigenlijk van hun is omdat ze er al heel lang komen. Luidruchtig dus. Maar het water van het zwembad is verwarmd, dus dat zegt ook wat.

We gaan op tijd douchen want de volgende stop is een King Tut massage en gezichtsmasker in de Spa. Maar eerst nog een heerlijke Columbus koffie met koekjes.

De massage, ik dacht serieus dat ze op een gegeven moment mijn botten zou breken. Ik had om een gemiddelde massage gevraagd maar op sommige momenten was het best heftig. Jacco wilde een harde massage en dat heeft ie geweten. Na de massage nog even een maskertje, we kunnen er weer tegen. Nog even wat eten en de dag zit er dan weer op. Morgen gaat de wekker om 5 uur. We gaan naar Luxor!

Klinkt goed!

Moniek 2017-01-27 16:51:42

Heerlijk lijkt mij dat een massage enz. En fijn toch om gewoon relax te doen. Geniet nog maar even lieverds. 😘😘

hanny 2017-01-27 18:10:57

Leuk om de verslagen te lezen Christel, je schrijft gezellig.😃Veel plezier nog samen.🍵🚔✈🚢