Hoog in de lucht

Nederland, Appelscha

Op moment van schrijven zitten we hoog in de lucht. Het is 10 over 7. Nog even te gaan want we zijn te laat vertrokken. We zitten achterin het vliegtuig. 4 plaatsen. En ja, ik als kleinste mag in het midden tussen de heren in. Koud zal ik het niet krijgen.

De reis naar Schiphol ging voorspoedig de koffer inchecken ook. Toen de rugzak door de scan. En natuurlijk werd mijn bak er weer uitgehaald. Het zal ook eens weer niet zo zijn. Na 2x opnieuw scannen en met zo'n doekje er overheen om drugs te vinden, mocht ik eindelijk door. Fouilleren was er voor mij niet bij. Sandra ook niet maar beide heren wel. Ze hadden blijkbaar even niks te doen.

Even koffie met wat erbij bij La Place en hop naar gate C15. In het vliegtuig heb ik mijn koffer op de band naar binnen zien gaan dus als het meevalt komt ie aan op Faro.

Ik heb de nacht overgeslagen. En natuurlijk nu wakker. Dat zal vanavond wel weer goed komen. De zon begint langzaam op te komen terwijl om mij heen iedereen probeert te slapen of te rusten. Tsja....bij nacht een man bij dag een man...ehhh...vrouw in dit geval. Kom maar op met die zon! Ik ben er klaar voor.

Moesten jullie wel heel erg vroeg op Schiphol zijn. Maken jullie er maar leuke dagen van