De Voorbereiding

Nederland, Kampen

Donderdagmiddag 28 mei 2015. Nog 3 dagen te gaan. De voorbereidingen moeten nu dan toch ook echt van start, aangezien ik dit weekend weer volgepland had. Koffer is gepakt. Ik hou veel ruimte over. De "reismap" is klaar. De route op de landkaart van Zuid Afrika aangegeven. Alle fototoestellen, verrekijkers, actioncam met onderdelen liggen klaar. Kopietjes van paspoorten, Internationale rijbewijzen, inentingen, noem het maar op, het is klaar. De laatste batterijen worden opgeladen en dan zijn we eigenlijk klaar voor vertrek. Kootje gaat vanavond uit logeren bij "opa en oma Broek". Maandagochtend om 10 uur vertrekken we met de trein richting Schiphol. We vliegen met Emirates en hebben een tussenstop in Dubai. We komen dinsdag 2 juni aan in Johannesburg. En daar begint ons avontuur. We zien ernaar uit om de "Big Five"te zien maar voor mij zal het hoogtepunt toch helemaal aan het einde liggen. Kooiduiken met "Witte haaien". Ik kan niet wachten.....nog één dag werken.....nog twee dagen Holy Stitch in Leeuwarden voor "Het Vergeten Kind en dan....off we go!!!
Natuurlijk hou ik jullie allemaal op de hoogte......

Goede reis en heel veel plezier!

Riet Dames 2015-06-01 08:35:37

Dank je wel!

Christelopavontuur 2015-06-01 11:50:35

Wij wensen jullie een fantastische tijd in Afrika toe. Geniet ervan we blijven jullie volgen gr. Bert en Matthijna