Toscane, extra editie'!!!!!!!!! Dag 8....

Italië, Pisa

Extra editie van mijn verslag........om kwart over 7 op het vliegveld van Pisa aangekomen. De reis ging voorspoedig. Croissantjes gegeten en koffie gedronken. En toen wachten......wachten......wachten......om 11 uur kwam het nieuws...nadat er al andere vluchten geannuleerd waren, werd onze vlucht naar Eindhoven ook geannuleerd. Eerst was het omdat de weersomstandigheden slecht waren, daarna omdat er staking is.

Daar gingen we...in colonne in een rij wachten om omgeboekt te worden. Na anderhalf uur waren wij aan de beurt. De volgende keuzes waren er nog. Morgen met de trein naar Bologna en dan met het vliegtuig naar Maastricht. Laat deze optie nou niet de beste zijn.....ook bij de treinen staken ze.

Volgende optie, morgen om kwart voor 1 naar Brussel Charlois vliegen. Dus eigenlijk de enige optie voor ons want alles richting Weeze zat al vol. Dit houdt in dat we morgen om kwart voor 3 aankomen op het vliegveld Charlois en dan nog in een pendelbus een uur naar Brussel zuid/ moeten en daarvandaan is het 5 uur met de trein naar Kampen. En dat is in het meest gunstige geval. Normaal vlieg je in die tijd naar Amerika...maar goed, het is niet anders...we doen het maar.

Wel zitten we nu in een 4 sterren hotel met diner en ontbijt op kosten van Ryanair in Pisa. We hebben de stad alweer doorlopen en zijn nu wel en beetje moe. Het was een vermoeiende dag. Straks met al onze lotgenoten aan het diner. Wordt vast gezellig....ik hou jullie op de hoogte...Arriverdecci!!!