De heenreis

Turkije, Istanbul

Istanbul 4 t/ m 9 oktober 2013

4 oktober 2013

Om half 1 zijn we vertrokken richting Eindhoven Airport. Alles ging voorspoedig. Stoelen bij de nooduitgang gevraagd en gekregen zodat we op dit moment riant zitten. De vliegtijd bedraagt 2 uur en 55 minuten. Op de kaart in het vliegtuig vliegen we al in de buurt van Wuppertal. Geschatte aankomsttijd om 20.55 uur in Istanbul.

Na een goede vlucht om kwart voor 9 op het vliegveld in Istanbul aangekomen. Er staat ons al iemand op te wachten met een bordje met mijn naam erop. We moesten even wachten op ons busje. Er zat nog een groep jongens in ons busje. We hebben er 3 uur over gedaan om in ons hotel te komen!

Eindelijk in ons hotel. Een uitleg gehad over de stad en toen naar onze kamers. Eigenlijk zijn het meer kleine schoenendoosjes met een bed die voor Jacco 30 cm te kort is. Alles is wel schoon en een lekkere douche. We hebben even wat water gehaald bij de takel of tekkel. Een winkeltje die tot wel 2 uur 's nachts open is. Nog even een soort hotdog gegeten en dan nu maar proberen te gaan slapen het is inmiddels 10 voor 1 's nachts....morgen om 9 uur aan het ontbijt.