Rondje Varadero en schiereiland.

Cuba, Varadero

De wekker gezet. Moesten om 9 uur bij de informatiebijeenkomst zijn. Maar goed, half 7 waren we klaar wakker. Eerst maar eens koffie op de kamer gedronken en wachten tot het licht wordt. Daarna de deuren open naar het terras en voelen hoe warm het is. Warm dus. De lens van mijn fototoestel besloeg gewoon.

Met de haren nog in de slaapstand richting het prieeltje verderop waar je meteen uitzicht hebt over de blauwe zee. Wat wil je nog meer!!

Ontbijten en weer was er zoveel keus...echt niet normaal. Daarna naar de dame van TUI om eens te horen wat ze over Cuba kon vertellen. Alles over de cultuur, het geld en natuurlijk de excursies. Nou, zijn wij even los gegaan!! De eerste drie geboekt. Havana en Vinales, Jeepsafari en Cienfuegos, Trinidad en Santa Clara. Daarna zien we verder..morgen de eerste.

Toen rugzakken gepakt en in de bus het hele schiereiland over geweest. Een beetje oriënteren waar je zit. In Varadero uitgestapt en ons verbaasd over de oude Amerikaanse auto's. Ook de soort eierdopjes die er rond reden waren heel leuk. Wat gedronken bij de midgetgolfbaan en daarna weer door. Over het strand met de voetjes in het water. We moeten nog even wennen aan de temperatuur.

Wachtend op de bus om terug te gaan naar het hotel is genoeg te zien. Duurde ook even voordat die bus kwam dus dat was maar goed ook.

Warm geworden van de trip hebben we ons omgekleed en naar het strand gegaan. Was ondertussen al vier uur dus dan ben je er wel aan toe. Hamburgers op het strand en daarna plonzen in het warme blauwe water. Heerlijk zeg! Genoten op een ligbedje en net weer eens een cocktail gescoord. Vandaag dus een rustige dag. Morgen flinke excursie voor de boeg. 😉

Mooi begin van jullie reis door Cuba. Prachtig om dit te lezen meisjes. Geniet er van, hier is het erg koud, het vriest al aardag maar wel zon. Fijne dag samen ❤🙏💖🌞🌞

Hanny 2019-10-31 04:05:56

Ik heb de foto's gezien, prachtig 👍😘🤗☺️

Hanny 2019-10-31 04:09:05

Heel leuk, dat is ook waar ik allemaal ben geweest, ik weet zeker dat jullie het mooi zullen vinden 😊

Moniek 2019-10-31 06:09:22

prachtig! ben echt wel jaloers!!!! geniet zo toch met jullie mee, lekker genieten!!!

miranda 2019-10-31 06:59:40

Zo klinkt heeerlijk!!! En super leuk om te lezen.

Diana 2019-10-31 07:55:00

Prachtig die Amerikaanse auto's. En wat een mooi weer!!!

Marcel 2019-10-31 08:21:01

Mooie foto's. Leuke autootjes. Prachtige excursies. Geniet van de zon en de cultuur. En natuurlijk van de heerlijke drankjes.

Peggy 2019-10-31 10:47:05

WoW, ik ben jaloers op jullie. Oh vooral het mooie witte strand van Varadero en dan het lekkere zeewater...