Onderweg naar de zon.....toch?

Nederland, Schiphol Airport

24 oktober 2016:

Om 10 uur vertrokken richting Schiphol. Gisteren Skippy naar oma gebracht voor een logeerpartijtje van 10 dagen. Samen met pa en ma Broek vertrekken wij richting Tenerife. Naar een huisje in een bananenplantage. Dit keer heeft Eliza was here ons geholpen. We vertrekken op tijd en komen met een kwartier vertraging aan op Tenerife. Terwijl wij op de koffers wachten is Jacco alvast de huurauto aan het halen, een Toyota Yaris. Koffers erin en hoppa! Bellen dat we er aan komen en gaan met die banaan! Aangekomen bij Finca de Lomo, de bananenplantage, bellen we aan en moeten een poosje wachten tot de dame in kwestie aankomt met de sleutel. We rijden achter haar aan en we belanden bij een bungalow, door de poort en in een supergrote tuin met zwembad! Sjonge wat luxe! 3 badkamers, 3 slaapkamers, het kan niet op. Als dat geen relaxte vakantie wordt dan weer ik het ook niet meer!

25 oktober 2016

Vandaag een beetje rondgereden in de omgeving. Er is in de nacht en ook nog onderweg wel wat regen gevallen. Dat was ook de verwachting. Maar hoe langer de middag duurt, hoe warmer het wordt. We pakken een terrasje, kijken naar de zee, doen boodschappen en teruggekomen in ons huisje maakt Jacco een bommetje in ons zwembadje. Heerlijk in de zon. Maar we zitten niet voor niks in een bananenplantage. Op zoek naar de bananen dus. Heel mooi en veel planten met bananen in de verschillende stadia. Nooit geweten hoe het hele groeiproces was van een banaan. Heel mooi. Daarna eten klaarmaken, de stoppen slaan er uit en we moeten Hendrik Jan de Tuinman erbij halen om de stoppenkast te vinden. Daarna weer verder in de keuken. Op dit moment zitten we in de plantage, onder een overkapping, te wifi-en en verhaal en foto's te plaatsen. Om ons heen regent het.......zucht....

Oei! Wat een zwaar leven ..... Geniet ervan

marit.is.weg 2016-10-25 22:59:38

Wat een luxe, lijkt mij heerlijk zo'n vakantie..........is iets voor mij hihihihi. Geniet ervan xxxx