Waterpark en piramiden

Spanje, Canarische Eilanden

Waterpark denk je dan.....maar dan heb ik het over het water wat over de weg heen spoelde toen we in een wolkbreuk reden......modderstromen over de weg...dus omdraaien en weer richting de bungalow. Vandaag werd er nog regen verwacht. En dat hebben we gemerkt! Richting Los Gigantos kregen we gigantos veel regenos...in Guargacho was het weer droog. Toch nog even naar de Costa Silencio. En daar kwamen we bij Montaña amarilla, de gele berg, en een geweldige snorkelplek! Wanneer het weer opknapt, vanaf morgen, gaan we zeker nog een kijkje onder water nemen!

Na een pauze in ons huis gaan we richting Guimar. Daar zijn de Guanchepiramiden. Het is niet bekend wanneer deze piramiden gebouwd zijn maar Thor Heyendaal heeft vastgesteld dat ze gelijkenis vertoben met de piramiden in Mesopotamie, Mexico en Peru. Mooi om te zien en een stukje cultuur van Tenerife.
Teruggekomen even lekker buiten gezeten en na het eten dus even het verhaal schrijven. Morgen zien we weer verder!

Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt.......tot het volgende verslag 😙😙😙