Great Sand Dunes, Colorado

Verenigde Staten, Great Sand Dunes, Colorado

24 juni 2014

Heerlijk geslapen en het ook eens niet koud gehad. Om half 7 wakker geworden. Nog even nasoezen en dan is het weer inpakken geblazen. Ook het inpakken is ondertussen routine geworden. We hebben allebei zo onze taken en dat loopt goed. Kwart voor 8 weer onderweg. Laten we nu meteen na 20 minuten rijden bij de eerste wegopbreking komen...We haddn het bord helemaal aan het begin niet goed gezien en we liepen door alle wegopbrekingen over de hele route van 5 uur rijden anderhalf uur vertraging op. Na twee uur rijden pas ons eerste bakje koffie. De weg was lang en saai. Het duurde en het duurde maar. op een gegeven moment zagen we eindelijk de borden Great Sand Dunes National Park. dar aangekomen onze campingplaats gevonden waar mijn naambordje aan hing. Tent opgezet en naar de duinen toe. Die dingen zijn echt gigantisch hoog!!! En er stroomt een beetje water voor. Wel lekker afkoelend voor de voeten want de temperatuur stijgt! Om 5 uur weer terug bij de tent en Jacco begint meteen als een Grillmeister zijn ribbetjes en ander vlees te marineren. Vuur wordt aangestoken en de firepit is klaar voor gebruik. Op dit moment zitten we te wachten tot de ribbetjes klaar zijn. Morgen hebben we een motel als tussenstop in Montrose, Colorado. Eindelijk weer douchen. De natuurcampings zijn erg leuk maar meer dan een wc en een wasbakje met koud water is er niet. Eet smakelijk!!