Dagje strand!

Egypte, Hurghada

Na de drukke dag van gisteren vandaag maar weer rustig aan. De zon schijnt dus wordt het een stranddag. Eerst ontbijten, dan een potje midgetgolf op het resort, helaas net aan verloren. Maar mijn wraak zal zoet zijn. Volgende keer ga ik winnen!

Bakkie koffie bij Columbus en dan omkleden en naar het strand. Helaas wel ligbedjes zonder windscherm. Het waait nogal dus een plek uitgezocht waar je er minder last van hebt. Tussen de middag lunchen in het beach restaurant en daarna toch even zwemmen in zee. Het is wat frisser dan eerder deze week maar dat mag de pret niet drukken!

Eind van de middag douchen, een spelletje Yahtzee spelen en nog even langs de winkeltjes struinen om wat souveniers te kopen. Diner is in Orient restaurant. Al aan de vroege kant vallen onze ogen dicht. Welterusten!

Wel lekker toch zo'n dagje lieverds, morgen nog een dagje en dan weer naar huis. Geniet nog masr even 💋💋💋

Hanny 2017-01-28 20:29:27

Pr8ig mooi allemaal. Fijn da gullie weer op pad zijt kunne wij weer meegenieten. Luv Amu