Orio, Baskenland, Spanje

Spanje, Baskenland

Ondanks laag overvliegende vliegtuigen goed geslapen. Om kwart over 7 wakker. Alvast maar omkleden en koffie zetten. Jacco gaat een pain halen voor het ontbijt. De korte broek kan meteen aan dus dat belooft veel goeds voor de reisdag. Alle spullen weer in de auto en daar gaan we weer. Op naar Orio in Spanje. Orio ligt in Baskenland, net buiten San Sebastian, op 200 meter van de zee. Het is ruim 4 uur rijden en we rijden weer van peage naar peage. Na twee uur rijden en twee peages voor Jacco, neem ik het stuur over voor een lange eentonige weg richting Spanje. En natuurlijk krijg ik weer 4 peages voor mijn kiezen. En een aantal wegopbrekingen, maar de rit gaat gestaag. Om half 3 komen we aan op onze camping en we krijgen een mooie plaats toegewezen. Alles opbouwen, wat niet helemaal makkelijk gaat want er staat een aardige wind. Maar daarna staat alles als een huis. Even boodschappen doen voor het avondeten en daarna nog even naar het strand. Genieten van het mooie weer. Even een biertje en Radler op het terras en daarna weer aan het kokkerellen. Kippetjes en stokjes op de barbeque, sla erbij, aardappelpartjes en een sinaasappel en meloen na. Koffie op het terras en we zijn uitgeblust. Lekker op tijd slapen. Morgen met de trein