The final countdown

Frankrijk, Maupas

Met de eerste sneeuw op de Pyreneeën, de zon nog in mijn gezicht, Old and Wise op mijn oren kijk ik over het landschap en laat ik de week de revue passeren.

As far as my eyes can see.....

Vanmorgen nog even Armagnac gehaald bij domaine de Jean Bon. Rommelmarkt overgelopen en nu alweer een tijdje in mijn bubbel. Muziek luisteren, even een momentje voor jezelf. Tas alvast gepakt. Natuurlijk eten we vanavond nog hier maar daar kom ik later op terug.

Even een moment van bezinning. Gebeurd niet vaak dat ik dit zo doe maar soms is er een plek waar dit de moeite waard is om te doen. La Chouette. Wat een magische plek. En een geweldige gastvrouw en heer. Goed gezelschap, heerlijk eten en de plek...in één woord geweldig. En dat mag ook wel eens gezegd worden. Dank dat ik hier mocht zijn.

Tja Frankrijk is groot, maar een mooi land.

Jetty 2021-10-31 17:09:59

Prachtig meissie dat je dit kon doen, op een plek waar je wilde zijn, La Chouette......❤🙏❤

Hanny 2021-11-01 22:13:11

Wij kijken terug op een heerlijke week met enthousiaste, lieve gasten. Met veel plezier lazen we jouw reisverslagen van deze vakantie bij La Chouette! Heel fijn dat jullie hier waren en we hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen op deze mooie plek in het zuiden van Frankrijk. Lieve groet, Hans en Suzanne en pootje van Ella