Snorkelen en visite....

Spanje, Guargacho

Zaterdagmorgen........rustig aan doen. Eerst uitgebreid boodschappen doen want we krijgen vandaag visite.
Dus weer richting onze vrienden van de Hiperdino. Ook checken we het chinese restaurant tegenover de Hiperdino. Misschien is dat wat voor het diner. Van binnen ziet het er keurig netjes uit. Vanavond nog maar eens bekijken. Teruggekomen pakken we de spullen en verplaatsen wij ons met zijn viertjes richting de snorkelrotsen. Jacco en ik gaan snorkelen terwijl pa en ma Broek genieten van het uitzicht. Veel kleurige vissen komen langs. Wat is de onderwaterwereld toch mooi!

Na een half uurtje klim ik weer aan de wal en gaan de jonge en oude Broek snorkelen. Een klein stukje want staan is er niet bij. Het stikt van de zee-egels. Heerlijk is het. Maar we moeten weer op tijd terug want collega's van Jacco, Riet en Marianne met hun partners, komen rond 4 uur om een bezoek te brengen aan de bananenplantage. Jacco heeft ze uitgenodigd. We lopen een rondje en laten de bananen zien in alle stadia van de groei. Het lijkt wel of het onze eigen plantage is. Daarna nog even wat drinken bij ons huis en dan vertrekjen ze weer naar hun eigen onderkomen. Kwartiertje bij ons vandaan op een golf resort.

Wij pakken de spullen en rijden richting chinees. Lekker gegeten en moe maar voldaan weer terug naar casa 44.

Gezellig zo met extra visite xxx

hanny 2016-11-01 10:53:32

Gezellig bezoek op vakantie xxxx