Aan alles komt een eind!

Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag is het de terugreis dag. Eigenlijk hadden we om 9 uur 's ochtends op de boot naar Robbeneiland moeten zitten, maar het was hier echt noodweer, dus de boottrip was gecancelled. Dan maar even naar het two oceans aquarium en wat rondwandelen tot we naar het vliegveld kunnen. Om twee uur ingechecked en de lange terugreis kan beginnen. Via Dubai terug naar Nederland. Einde van de vakantie en thuis snel terugkijken naar de foto's en wat we allemaal hebben gezien. Het was een mooie, vermoeiende, maar geweldige vakantie waarin we veel verschillende aspecten van Zuid Afrika hebben mogen zien en meemaken. De mooie en minder mooie kanten van het land waarin ik me nog zeker wil verdiepen. Niet de big 5 gezien, we missen de luipaard, maar wel de rest, vele mooie andere dieren en natuurlijk, als een kers op de taart, de Great White Shark!! Filmpje staat ondertussen op facebook en als er liefhebbers zijn die hem per mail willen, het is een filmpje van een minuut, maar zegt alles, dan hoor ik het graag. Op naar de volgende vakantie!!!!

Welkom terug! En dat luie paard kom je vanzelf weer tegen hoor ;)

Gérald 2015-06-26 10:47:43

Dank je Gerald en tot maandag!

Christelopavontuur 2015-06-26 16:49:52

Nou lieverds een mooie vakantie hebben jullie mogen beleven en kunnen jullie met veel plezier op terug kijken, xxxx

hanny 2015-06-26 17:18:40

Jullie kunnen weer terug kijken naar een fantastische vakantie!!!