Rustig aan dagje

Spanje, Tarragona

We beginnen met regen. Dus we blijven gewoon langer in onze slaapzak liggen. Een buitje voor het stof is ook niet zo erg. We wisten dat dit een mindere dag qua weer zou worden. Om 9 uur is het droog en ik zet onze pruttelkoffie. Jacco haalt vers brood en we beginnen de dag gewoon rustig. Om 11 uur besluiten we even naar Tarragona te rijden om te zien of we de kathedraal kunnen bezoeken. Ondertussen is het alweer best warm geworden. Terwijl er nog meer slecht weer verwacht wordt.
De kathedraal is gigantisch en erg mooi. We volgen de route en zien zo de kerk, het klooster en het museum. Wat een rijkdom. Na deze bezichtiging lopen we over de ramblas richting Dunkin donuts om een ijskoffie te drinken. Er is weer markt op de ramblas dus daar lopen we nog even heen en weer. Op tijd terug naar de camping zodat we nog even naar het strand kunnen. Nou, we hebben er gezeten maar het waaide enorm en de zon bleef achter de wolken . Dan maar terug naar de camping. Onderweg naar de supermarkt zien we een hele donkere lucht. Snel terug voordat het slechte weer los barst. Welgeteld 6 druppels. Dat was het. Wel nog steeds veel wind en ee temperatuur is gedaald. Gelukkig morgen weer beter weer. Onze laatste dag op camping Clara. Waar zullen we dan eens heen gaan? Maandag zullen jullie en wij ook, het weten.

Ik lees wel waar jullie heen gaan lieverds. Hier was het vandaag ook niet mooi, terwijl donderdag en vrijdag warm was. Zou vanaf maandag weer warm worden. Ben benieuwd, groetjes 😍💋