Surprise!!!!!!

Verenigd Koninkrijk, Fort William

Na net terug te zijn gekomen van Sardinie, ben ik vanochtend om 8 uur in de trein gestapt richting Amsterdam Sloterdijk om Peggy over te nemen van Inge. Om 10 uur zijn we op Schiphol waar we na de nodige controles en paspoortchecks naar de Mac gaan voor een egg mcmuffin. Campbell en Chauncyzitten al bij de gate en ook Mandy komt aanwaaien. We gaan met zijn allen richting Glasgow. Claudia komt de jongens en Mandy van het vliegveld halen. Wij moeten dus bijzondere acties gaan uithalen zodat ze ons niet ziet. Campell houdt ons op de hoogte van waar ze zijn zodat wij ongemerkt in Fort William kunnen komen. We halen de auto op, een mooie felblauwe Fort Focus, en we rijden de 3 uur naar Fort William. Claudia is halverwege gestopt om ergens te eten en terwijl wij langsrijden doen we ons best om een glimp op te vangen. Niets gezien. We rijden maar door uit angst om te vroeg ontdekt te worden. Maar we redden het. We arriveren om 10 over 4 bij Glentower waar we een grote kamer toegewezen krijgen. Net wanneer we de B&B uit willen lopen krijgen we een berichtje dat ze ongeveer 5 minuten later langs zullen rijden. Wij dus weer snel naar binnen en vanuit onze kamer zien we ze langsrijden. We wachten nog 10 minuten voor de zekerheid. De kust is veilig. We gaan eten in het dorp en daarna eindelijk richting Claudia. We hebben gehoord dat ze buiten staat te wachten op de ijsboer. Wanneer wij aan komen rijden wijst Alan naar het turning point. Daar mag je niet parkeren. We zien Claudia kijken. Wie is dat in die auto? We stappen uit en na een minuut of wat heeft ze het door. Ze vliegt naar Peggy toe en begint te huilen en maar te roepen dat dit toch niet kan. Dan ben ik aan de beurt. We worden fijngeknepen en de verrassing is compleet! Het filmpje staat al op facebook. Missie geslaagd!

Mooi veerhaal bij de beelden op FB. Ga zo door. Benieuwd wat de komende dagen brengen. Knap gereden Chris!

Bob sr 2015-10-15 00:19:09

Wat een mooie verrassing voor Claudia meisjes. Geniet ervan. Dikke knuf voor jullie en voor Claudia ♥♥