The day before....

Nederland, Weesp

Het is nooit saai...laat ik daar maar mee beginnen. De vakantie is begonnen. Omdat Thea een paar dagen in het vakantiehuis Appelscha komt logeren,toch maar even schoon gemaakt. Alles een beetje toonbaar achter laten voordat ik weg ga. Auto ingepakt met wat kampeerspullen. Voor het geval we die nodig hebben. Gaspitje, opvouwbare fluitketel, koffie...veel koffie. En wat versnaperingen voor onderweg. Rugzak ingepakt, kaart van Frankrijk mee en natuurlijk Skippy. Die ga ik eerst naar zijn vakantieadres brengen. Naar Eky in st. Annaparochie. Daar is hij al de koning te rijk.

Volgende stop....Weesp. Daar vandaan vertrekken we morgen. Alleen moet de Chevy nog opgehaald worden uit Lopik. Dus weer op pad. Lopik it is.....
Terug in Weesp, eten. Willem is zijn tas aan het pakken en ondertussen staat het eten klaar. Het is nu 10 voor 12. Nooit saai dus.....Morgen beginnen we aan een nieuw avontuur. Truste!!!!

Fijne vakantie gewenst Christel!

Marcel 2022-07-07 10:52:51

Ik wens jullie een goede en mooie reis, TAKE CARE ๐Ÿš๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ๐Ÿ‘‹

Hanny 2022-07-07 11:28:14

Maak er een leuke, maar gezonde vakantie van

Jetty Oosterom 2022-07-07 11:47:34

Nou eindelijk op vakantie. Geniet er van en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘

Astrid 2022-07-07 13:45:33

Hey! Super veerl plezier!!