File!!!!!!!

Italië, Trentino-Alto Adige

Op tijd wakker. Het heeft de hele nacht geregend. Maar daar hebben we geen last van gehad. Rustig wakker worden en na het ontbijt gaan we op weg richting San Marino.

En het begint goed....file!!!! Tot aan de tolpoort. Daarna stukje doorrijden en nu dan een hele lange file over de Brenner. Dat kan nog wel even duren!

Het is nu half 4 en gisteren hebben we veel meer kilometers afgelegd dan
vandaag. Nu, na uren file en langzaamaan rijden nog 150 kilometer naar onze bestemming. Met een file in het vooruitzicht. Maar goed. Het landschap is prachtig. Zeker het stuk door de Dolomieten. We zetten door!

Op het moment dat ik dit schrijf is het 9 uur 's avonds. Om 6 uur eindelijk op de camping aangekomen. Bijna kruipend zou ik zo zeggen. Wat een slopende reisdag! Maar de eindbestemming maakt alles goed. Snel door Popa naar de safaritent gebracht. Hij is echt compleet! Erg fijn hoor! Uitzicht op de zee in de verte en de torens van de oude stad van San Marino aan de andere kant.

Alvast wat boodschappen gedaan, gegeten en daarna chillen op onze loungeset op de veranda. We zijn er!