I did it!!!

Nederland, Landgraaf

De nacht op de mooie Park4night is wat rumoerig. Rond half 3 vind een jong stel het nodig om een ietwat verhitte conversatie op de parkeerplaats voort te zetten. Als ze eindelijk weg zijn komen er een paar vrachtwagens langs gereden, ook met het nodige lawaai. Midden in de nacht eindigt hier waarschijnlijk hun taak.
Ik dommel nog even door, maar rond 6 ben ik het zat. Er komen steeds meer auto's aangereden, de parkeerplaats raakt op dit tijdstip al aardig vol.
Voor mij tijd om weg te rijden. Ik heb aan het eind van de morgen namelijk nog een leuke afspraak met een jonge vent....
De Duitse autosnelwegen zijn , zoals altijd, een crime. Ontzettend veel vrachtverkeer, kilometer na kilometer. Het is zelfs drukker dan het gisteren rond Hamburg en Bremen was.
Rond elf uur rijd ik de Papenheuvel op, waar die jonge vent woont. Maar eerst wordt mijn honger en dorst gelest. Zijn pleegmoeder is allerhartelijkst, maar ik wil natuurlijk toch liever naar mijn afspraakje. En dan komt hij op me afrennen: zijn zwart-blonde haren wapperen alle kanten uit. Hij is wel wat dikker geworden, sinds ik hem het laatst op de foto zag die ik deze week van een trotse Peter en Dorine toegestuurd kreeg. Zijn nieuwe ouders:) Wie mijn afspraakje is? Luca, alias Tobias van de Papenheuvel, een 4,5 week oude Hovawart pup. Hij is nog leuker in het echt dan op de foto. Zijn 3 zusjes dartelen om hem heen, maar hij laat zich niet van de wijs brengen. Zij komt voor mij, zal hij denken en ik word van alle kanten liefdevol gekrabt en gebeten. De interesse is snel weg als er een paar lekkere botjes tevoorschijn komen. Ook zijn zusjes vallen er op aan en daarna begint het het gestoei weer. Ik maak wat foto's voor zijn toekomstige baasjes en beloof dat ik nog een keer op bezoek kom. En over een paar weken heeft hij in Baloe een nieuw
speelkameraadje.

En dan wordt het toch echt tijd om in Roggel de camper te gaan inleveren. Zonder schrammen en krassen, in ieder geval niet door mij gemaakt, rij ik hem zelfverzekerd het erf op. Mijn rotzooi sjouw ik snel in mijn eigen auto, en nadat alle papieren rompslomp in orde is gemaakt duwt Hendrik me nog even 150 euro in de hand. Omdat ik de auto 2 dagen eerder heb teruggebracht als afgesproken is. Dat is wel weer erg aardig, want dat had natuurlijk nooit gehoeven!

En dan is het nog een uurtje rijden naar mijn eigen huis en is mijn reis ten einde.

I DID IT!
In een gehuurde camper in mijn eentje naar Denemarken
3000 kilometer in 2 weken
Prachtige plekken gezien
Leuke mensen ontmoet
Een ster geworden in het buiten plassen en poepen
Twee kilo afgevallen
Slecht gegeten
Twee weken niet gedouchet (en toch stink ik niet!)
K.T autosnelwegen
Drie overtochten met een veerboot
En nog heel veel meer........

Maar dit alles had ik nooit kunnen doen zonder mijn beste maatje en heel goede waakhond Baloe xx

Dank aan iedereen die zulke lieve, mooie en leuke reacties hebben geplaatst. Daar keek ik iedere dag naar uit!

Fijn om te lezen en mee te leven. In het begin wat van daar hoef ik niet heen maar gaandeweg de reis werd mijn interesse gewekt. Bedankt voor je heerlijke verhalen die ‘s avonds heerlijk weglazen met mooie ondersteunende foto’s.

Wogram 2020-09-09 20:19:37

Trots op je 😘

Gerard 2020-09-09 20:20:08

Goed dat je weer heelhuids thuis bent gekomen 😍En nu weer heerlijk in je eigen bed 😀

Mia 2020-09-09 20:21:17

Hoi Carry lekker veilig thuis.

Jeanny 2020-09-09 20:23:09

Wel thuis! Ik vond het erg leuk om te lezen... we zitten er zelf aan te denken om dat in de toekomst ook te doen. Aai voor baloe

Jan Jansen 2020-09-09 20:28:54

Fijn dat je weer in je eigen bed kan slapen! Voor straks welterusten. En bedankt dat je ons hebt mee laten genieten van je reis. Een hele ervaring rijker!

Hanna 2020-09-09 20:30:22

Carrie, Weer een mooi verslag! Ik heb met veel plezier met je “meegereisd”!

Sharon 2020-09-09 20:49:28

Het was weer heerlijk om al die verhalen te lezen Maar voor nu wel thuis en welterusten voor straks lekker in je eigen bed gr

Henny 2020-09-09 20:50:52

Fijn dat je in je eigen bed kunt slapen, na alle belevenissen die jij hebt meegemaakt. En ik heb genoten van je verhalen met foto's. Gr.

Roelie 2020-09-09 21:00:49

Petje af. Inderdaad....... You did it. Je mag trots zijn op jezelf. Vooral optie 4..... no way. Ik had vaker het water aan de lippen staan als ik met de wielerclub op weg was. Dus dat vind ik heel stoer van jou 🤣🤣🤣. Je hebt een mooie reis gemaakt en ons laten meegenieten. Je bent een hele ervaring rijker. En ik zie jou dit nog vaker doen 🥰🥰🥰

Margot 2020-09-09 21:04:56

Interesse in Denemarken is toch wel gewekt door de leuke verhalen 😜

Peggy 2020-09-09 21:09:16

Welkom thuis Car, ik zal je verhalen missen. 🥰

Gerda 2020-09-09 21:26:06

Wat jammer Carry voor ons maar fijn voor jou dat je weer thuis bent en dat je genoten hebt. Trots op jou 👍

Anita 2020-09-09 21:39:14

Super fijn om jullie weer heelhuids te zien xx

Do 2020-09-09 21:55:14

Welkom thuis en dank voor de mooie foto’s en filmpjes van ‘onze’ Luka. Tot morgen. xxx

Peter 2020-09-09 21:55:14

Super gedaan Car !

Sandra 2020-09-09 22:22:17

wauw Carrie, welkom thuis, iets om trots op te zijn, geweldige reis....wat ik me afvroeg heeft die man je nog laten zien hoe je het bed moet uitklappen? Ga je volgende reis een andere huren?

Jeanine 2020-09-09 22:35:18

Hoi Carry, Ik heb genoten van de beschrijving van je avontuur! Soms vroeg ik me ook wel af of je een idee had waar je aan begon, maar uiteindelijk kwam je overal uit. Heerlijk om te lezen hoe vrij en onafhankelijk je je gevoeld moet hebben, goed gedaan! Een volgende keer is de eerste keer al niet meer, dan heb je ervaring.... dan gaat het vast nog hetzelfde.... want dat past je. Geluk! Gr. Jurgen

Jurgen Rouwhorst 2020-09-09 22:55:42

Wat zul jíj lekker slapen vannacht!! Jammer dat dit avontuur weer voorbij is, maar ook blij dat je weer veilig thuis bent! 👍😘😘

Katinka Vliegen-kessels 2020-09-09 23:12:35

Nouw Carrie en Balou, Dat was me een reisje wel, van leuke mensen ontmoeten tot zuid/westerstormen aan toe. Het slapen op de zolder en Balou die iedere avond denkt wat gaat ze daar doen. Op erg mooie plekken geweest, leuke fotoos gepost. Storm en regen buien, ik zie het voor me, daar op het dak achter een stukje zeil. En dan de auto bahn, rijen vrachtauto s , ze moeten er zijn. Het ergste is geen nachtrust, althans voor mij. Ik zou een paar dagen achter elkaar moeten slapen, maar jou kennende heeft al een was gedraaid en ben je om 7 uur weer op😜😜😜😜 Ik hoop dat ik je spoedig weer zie aan de koffietafel. Groet Henk.

Henk Jaspers 2020-09-09 23:53:29

Power vrouw!! 💪🏿Dat is het enige wat ik kan bedenken na al deze avonturen!!! Topper !! Gelukkig in alle gezondheid weer terug...

Nancy 2020-09-10 06:34:34

Top Carry ! Girlpower ! 💋

Linda 2020-09-10 07:33:41

We hebben je reis gevolgd. Niet veel reactie onderweg gegeven, sorry........ Het was best wel een enerverende reis! Ondanks je ruime reiservaring moest je het camperen toch weer opnieuw uitvinden. Vaak werd er een beroep gedaan op je improvisatietalent maar: Je hebt het volbracht. Trots op je! Dank voor je leerzaam relaas en leuke foto's. Als de was gedraaid is kan je gaan plannen voor je volgende expeditie..............

Fred & Els 2020-09-10 08:25:57

Welkom thuis Trots op je in het begin van je reis dacht ik pfff....maar dat wist je al Genoten van je verhalen en foto's, en kan niet wachten op je volgende aankondiging op Pindat Knuffel voor Baloe

Tilly 2020-09-10 09:06:21

Een afspraak met een jonge vent???!!! Nu was mijn belangstelling toch wel gewekt. Iets waar wij van dromen......en het was niet te veel gezegd. Wat een plaatje, wat een spetter zeg!!! De foto's liegen er niet om! Daar zou js ook verliefd op worden. Speelkameraadje voor Baloe, dat is toch te gek. Hartstikke fijn voor hem. Geef Baloe maar ee dikke knuffel, want hij heeft je goed beschermd. Carry wat kun je trots zijn op je zelf, dar je dat in je eentje aangegaan bent, natuurlijk met Baloetje. Maar dan toch. YOU DID IT!!! Respect hoor! Daar kan menigeen nog wat van leren en dan neem ik mezelf bij de neus. Ik ben zo avontuurlijk als een mummie, vastgeroest rondom thuis en Oostenrijk. Maar je kunt niet alles hebben en ik ben tevreden en daar gaat het om. Maar chapeau lieve Carry en dankjewel dat ik weer mocht meegenieten " op de achterbank van Sitting Bull"

Yvonne Sormani-Simons 2020-09-10 09:20:26

Ik vond het erg leuk je te volgen, en hartstikke stoer van je om in je uppie op toernee te gaan, respect!

Margreet 2020-09-10 09:40:36

Dank voor je mooie verhalen! Je hebt me een klein zetje gegeven dat het heus alleen ook lukt! Ik vind je een kanjer en neem me voor het volgend voorjaar toch ook te gaan proberen!

Ine 2020-09-10 10:08:45

Weer veilig thuis met een bijzondere ervaring rijker. Je bent op stap geweest met jezelf en Baloe en....het is je heel goed afgegaan denk ik, chapeau!

Yvonne 2020-09-10 10:44:48

Goed gedaan Carry en ik hoop dat je lekker geslapen hebt in je eigen bedje. Tot de volgende reis en dan toch maar eerst het bed uitproberen 😉👍😴

Annet 2020-09-10 12:58:09

Welkom thuis CAR het zal best lekker geweest zijn om weer in je eigen bed te slapen gelukkig dat alles goed is gegaan

Kitty 2020-09-10 15:47:59

Hey Car,fijn dat je weer thuis bent en een hele ervaring rijker.Top van je om dit avontuur samen met Baloe aan te gaan. Ik heb genoten van je verhalen.

Nancy 2020-09-10 17:08:58

Geweldig Carry ik doe het je niet na, het avontuurlijke stopt bij mij met ALLEEN! CHAPEAU daar is zowat alles mee gezegd. En ik heb genoten van jouw verhalen er is een schrijver aan jou voorbij gegaan. Zie je gauw weer op de werkplek 🙋‍♀️

Gaby Walta 2020-09-10 19:51:22

Wat een reis en wat heb je veel ervaring op gedaan. Ik blijf het knap vinden zo als vrouw alleen. Maar je hebt weer bewezen dat je het kan. Rust maar lekker uit, zodat je uitgerust nieuwe plannen kunt smeden.

Katja 2020-09-10 22:41:16

Hallo Carry, Al je verhalen met bewondering gelezen. Mooie reis, fijn dat het allemaal goed gegaan is. Tot snel! Groetjes

Melanie 2020-09-11 18:56:22

Geweldig car dat je dit gedaan hebt. Wat een lef. Ik doe het je niet na. Powervrouw

Joke 2020-09-12 12:40:43

Goed gedaan mevrouw! Ik heb net al je verhalen in 1 x gelezen. Fijn dat je weer veilig thuis bent. Maar wel jammer dat Legoland een beetje tegen viel;-) C u soon!