Chill-out time 2.0

Maleisië,

Misschien minder voor jullie, maar beter voor mij; today gaat mijn reisverslag kort en krachtig staan.
Deze dagen staan bovendien in het teken van chill-out, en niet dat het nou zo vermoeiend is om mijn vingers over het toetsenbord te laten glijden, heb ik gewoon simpelweg weinig zin om veel te typen :)

Alweer had ik geen wekker gezet en alweer veel geslapen. Het boeide me dus totaal niet vandaag en het eerste wat ik heb gedaan is een badje aangezet. Aangezien ik wist dat ik later deze dag toch nog een lange badsessie zou houden (sorry, niet zo milieubewust vandaag) heb ik niet langer dan een half uurtje gebadderd en bedacht ik me dat ik wel zin had om even een wandelingetje te maken.

Aangezien ik zo goed ben in planning en organisatie heb ik me deze keer goed voorbereid en een extra telefoon meegenomen, want ja; de bedoeling is toch om zo'n 2 jaar op pad te zijn en de kans is groot dat er dan ondertussen een keer een sneuvelt (of vergeten wordt, of gejat wordt..)
Mijn doel was dus het zoeken naar een iPhone scherm, zodat ik die van de telefoon die ik van Karin heb gehad kon vervangen. Ik kon door de bomen het bos niet meer zien en merkte dat ik me niet goed genoeg had ingelezen over waar ik nou het beste heen kon gaan, dus het idee van een nieuw scherm kopen vandaag heb ik al gauw losgelaten. Ik ben nog even langs een supermarkt gegaan, weer wat groetjes en fruitjes ingeslagen en ben rustig aan weer terug gelopen naar mijn AirBnB.

Ik bedacht me dat ik een wasmachine tot mijn beschikking heb en dat ik dus toch maar weer aan het werk zou gaan.. gelukkig doet de wasmachine het meeste werk en weet ik dat ik ook wel weer heel blij ben als mijn kleren die ik tijdens de vliegreis aan had weer schoon mijn backpack in zouden kunnen. Ondertussen ben ik weer lekker in badje gegaan, heb ik het bad roze gekleurd met een bruisbal die ik had gekregen en heb ik mijn gezicht bedekt met een tijgerprint facemasksheet. Totale chillings als een leipo, heeeerlijk :).

Na het badje heb ik mijn backpack maar weer zover ingepakt, de afwas maar eens gedaan en ondertussen lig ik nu weer in bedje te chillen. Rustig ga ik mijn oogjes maar weer eens dichtdoen, zodat ik morgen voor de middag nog even kan genieten van het appartement en dan eindelijk het real backpacklife in kan gaan!

Heel veel backpacklife plezier Ik geniet weer van je verhalen Groetjes

Jeanne 2020-03-12 20:09:11

Niet te veel in badje hoor, gaat je bruin eraf, Kus van ons

Tantetje 2020-03-12 20:24:38

Beste foto die laatste! Gggrrrrrrr

Maartje 2020-03-12 21:23:02

Mooi printje die laatste foto😀