Chill & INK 💎

Thailand, Chiang Mai

Na wel een hele nacht erover te hebben geslapen was ik eruit: ik ga een tattoo laten zetten bij Num! Impulsief als ik ben heb ik meteen contact opgenomen met Num om te vragen wanneer hij tijd zou hebben. Num gaf aan vandaag tijd te hebben en ik dacht waarom ook niet, laten we er dan maar meteen werk van maken!

Aangezien ik al langere tijd een tattoo wilde had ik al nagedacht over wat ik zou willen. Voor mij is het hierin belangrijk dat ik een tattoo laat zetten die voor mij een betekenis heeft. Graag wilde ik iets doen met puurheid, in de zin van de puurheid van mensen. Als ik aan puurheid denk, denk ik eigenlijk altijd gelijk aan dieren en kinderen die nog zo onschuldig zijn en zo puur, hun echte mening geven zonder erbij na te denken en pure liefde kunnen laten voelen. Ik geloof dat ieder mens zijn eigen pure zelf nog in zich heeft, al lijkt dat naar mijn mening niet altijd even zichtbaar meer door alles wat er in deze gekke wereld gebeurd en wat zij zelf hebben meegemaakt. Om mijzelf te herinneren aan mijn puurheid heb ik dus gekozen voor een tattoo hiervan.

Na eventjes googlen kwam ik uit op een diamant, die staat voor puur, onverslaanbaar en zelfbewust. Deze woorden spraken mij erg aan en dus ben ik gaan zoeken naar abstracte afbeeldingen van een diamant. En daar zag ik hem dan staan, als liefde op t eerste gezicht, de afbeelding waar ik graag een tattoo van wilde zonder hier over te twijfelen.

Num had ons uitgenodigd om in de middag eerst even te komen kijken hoe hij te werk gaat. Hij had een meisje die een tattoo had laten zetten ergens anders maar hier niet tevreden over was. Num heeft deze tattoo in een paar sessies omgetoverd tot iets waar zij blij mee was. Ik kon zien dat hij erg secuur te werk ging en daardoor was ik helemaal overtuigd van zijn werk. Vanaf 19uur zou ik niet meer tattooloos zijn. Nog even geknuffeld en de puppytandjes van Funky gevoeld en vervolgens gegaan.

Van te voren natuurlijk nog even het thuisfront ingelicht zodat zij niet voor een te grote verrassing kwamen te staan. Een duidelijke mening werd gegeven, Hihi.

Na te hebben gezien hoe Num te werk ging hebben we geprobeerd nog even het zwembad in te sneaken; jammer genoeg lukte dit niet nogmaals en zijn we maar naar de kamer gegaan.

Even een dutje gedaan en vervolgens op naar de tattooshop. Licht nerveus liepen we erheen maar deze zenuwen waren gelukkig snel verdwenen en totaal voor niks. Toen Num de eerste lijn trok viel het me alles mee en de tattoo was binnen een half uur gezet. En wat ben ik blij met het resultaat😃💎.

Tevreden als ik was zijn we daarna nog even naar de Sunday Night Bazar gelopen waar we beide onze shopverslaving hebben kunnen voeden😊. Daarna zijn we op tijd gaan slapen, zodat we de dag erna op tijd op konden staan om ons visum voor Myanmar aan te gaan vragen!