The end🤗

Duitsland, Aachen

Nog een kort verslagje over de reis terug en dan is het gedaan met het schrijven van de travelblogs.

Na 3 uurtjes te hebben geslapen ging de wekker af en was het dan echt tijd om naar het vliegveld te gaan. Dubbele gevoelens werden opgewekt, het bedroefde gevoel dat we dan nu echt Azië zouden gaan verlaten en ook het enthousiaste gevoel om iedereen weer te zien.

We hebben onze spulletjes gepakt, een koffietje gedronken en een peukje gerookt en daar kwam de taxi aan om ons op te halen en naar het vliegveld te rijden. Toen ik in de taxi stapte schrok ik een beetje, deze hing namelijk vol met knuffels. Of het nou aan mij ligt en de emotionele rollercoaster waar ik op dat moment doorheen ging, maar ook hierbij had ik dubbele gevoelens. Of meneer wilde gewoon grappig zijn, hield van kinderen en ze vermaken ofzo, of hij had een of andere knuffel fetisj.. Gelukkig zaten we maar 10 minuutjes in de taxi en arriveerde we daarna alweer op het vliegveld.

Het begon al weer lekker. Ik heb mijn backpack laten inwrappen waarbij mijn plannetje mislukt was om mijn backpack en een extra tas tegen elkaar aan te leggen en tegelijkertijd in te laten wrappen. Er mocht maar 1 tas tegelijkertijd ingewrapt worden en dus mocht ik mijn andere tasje weer in de backpack proppen. Ach, ik had mijn backpack vandaag toch al 100 x in en uitgepakt dus er wat in proppen voor de 101e keer kon er ook nog wel bij.

Vanaf hier ging het gelukkig allemaal snel, ingecheckt waarbij het ze niet opgevallen was dat er bij Mirna MR. vd Boomen stond ipv MRS, tassen afgegeven en we hadden nog wat tijd over om onze laatste geldjes te besteden. En waar doe je dat nu het beste aan? Eten natuurlijk. Lekker hoor, zo midden in de nacht als je net een uurtje wakker bent naar de Burger King gaan voor een vette hap.

Na een hapje te hebben gegeten, wat sigaretjes gerookt te hebben zijn we naar de gate gelopen. Nog even gewacht daar en het was dan toch echt tijd om te gaan boarden. Doei Bangkok, doei Thailand en doei Azië, je was amazing ❤️🌏.

Eenmaal in het vliegtuig ben ik nog wat travelblogjes gaan schrijven aangezien ik nog een beetje achter lag. Na zo'n 2 uurtjes heb ik mezelf gewaagd aan de diazepam die ik had meegenomen en deze werkte verrassend goed; de eerste 7uur van de vliegreis heb ik als een roosje geslapen met af en toe even wakker worden maar als een zombie meteen weer in slaap vallen.

De laatste uurtjes nog wat gedut en muziek geluisterd en om half 2 Nederlandse tijd zijn we geland in Duitsland. Hier stonden de ouders van Mirna ons al op te wachten en hebben ons hartelijk ontvangen en ons getrakteerd op een BRUIN broodje met ECHTE KAAS❤️. Oke, zo slecht is Europa en ons landje nog niet... op naar alle mensjes waar ik van hou om ze te knuffelen en nooit meer los te laten!

Alhoewel ik er soms tegenop keek om te gaan schrijven, omdat ik simpelweg geen zin had om "huiswerk" te maken, ben ik wel heel blij dat ik het heb volgehouden om elke dag iets te schrijven. Zo kan ik me weer even terug in Azië wanen wanneer ik wil❤️. Stiekem ga ik het misschien nog wel missen om te schrijven.

In ieder geval: bedankt iedereen die mijn travelblogs trouw hebben gelezen, ik hoop dat jullie hebben genoten van de verhalen en jullie zo een voorstelling hebben kunnen maken van al onze ervaringen in Azië!

Over een paar uurtjes kom ik je knuffelen 😍

Karin 2017-07-23 17:44:57

Ik heb zeker genoten van al je verhalen!!!

Marly 2017-07-23 19:18:03

Zeker genoten van je verslagen

tantetje 2017-07-23 20:01:57

Noor(tje) en Mirna welkom thuis.Vanaf morgen geen reisverslagen meer.Jammer ik heb 5 maanden genoten!

Kees Roestenberg 2017-07-23 21:16:59

Noortje, wat hebben we genoten van je verhalen. Ga verder met schrijven zou ik zeggen. Heel prettig om te lezen. We zullen het gaan missen. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Tot zaterdag,