Just do nothing

, Pai canyon

Over vandaag kan ik heel kort zijn, omdat dit een dag is waarin we eigenlijk niet veel gedaan hebben.

Na ons feestje in Boomland hebben we uitgeslapen zolang we konden. Als ontbijt hebben we de papaya gegeten die we geplukt hadden bij ons hutje. Mirna heeft hem met haar zakmesje geschild en gegeten: is weer eens wat anders om je eigen vruchten te plukken en te eten dan in de winkel te kopen, i love it!

Vervolgens zijn we het centrum in gegaan waar we een broodje hebben gegeten. Na een tijdje in Azië ga je het brood toch wel echt missen en eindelijk hadden we een broodje dat redelijk in de buurt kwam van een broodje wat je in Nederland zou kunnen kopen!

Later op de middag ben ik nog even naar het zwembad gegaan om te kunnen afkoelen, terwijl Mirna nog even een schoonheidsslaapje heeft gedaan.

Vervolgens zijn we naar de mainstreet gegaan en hebben we genoten van al het lekkere eten daar. Daarna zijn we gaan shoppen en hebben we een scootertje gehuurd voor morgen, want dan gaan we de zonsopgang bekijken vanuit de Pai Canyon😍.