Happiness is enjoying the little things ❤

Thailand, Tambon Wiang Nuea

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, zodat we op tijd bij het ontbijt zouden zijn en lekker de hele dag konden gaan zonnen.

We werden wakker in ons heerlijke bedje na beide een nacht goed geslapen te hebben. Terwijl we naar het ontbijt gebracht werden door een vrouw, was er een Nederlands meisje dat ons succes wenste. We snapten op dat moment niet zo goed wat ze bedoelde. Toen we het ontbijt voor ons neus kregen begrepen we het. Het was een kom met rijstensoep, wat er niet zo smakelijk uitzag. Uiteindelijk vond ik het een lekker ontbijtje, na er heel wat uitjes, spicy kruiden en maggi bij te hebben gegooid. Weer eens iets anders 😊.

Na het ontbijt zijn we non stop bij het zwembad gaan liggen. We hadden vandaag maar 1 doel: bruin worden! 😎

Na heel wat zonneuurtjes en wat waterpret zijn we om 19uur met de shuttle service naar het centrum gegaan, waar we lekker lasagne van de streetfood kraampjes hebben gegeten en vervolgens naar ons hostel gegaan waar we al eerder waren geweest. Toen we aankwamen gaf de eigenaaresse aan dat de hut die wij hadden geboekt vol zat en we dus een gratis upgrade hadden.

In plaats van enkel een hutje met 2 "matrassen" op de grond hadden we nu een hut met een echt bed en matras, een eigen badkamer daarbij en last But not least: een SPIEGEL in de badkamer🙌🏼: HEAVENNNN! We hebben wel 10 x tegen elkaar gezegd hoe chill het wel niet was dat we dit hadden en ik besefte me heel erg dat wij beide nu al kleine luxe dingetjes veel meer waarderen. ❤

In de avond hebben we lekker samen wat drankjes gedaan buiten bij onze kamer en zijn we na een goede relaxdag lekker gaan slapen. Voordat we goed konden slapen zijn we nog even creatief geweest met de klamboe, aangezien deze gewoon veel te klein was om goed over het bed heen te hangen en we niet zoveel zin hadden om met een klamboe in ons mond wakker te worden. Happy to have my ductape with me ✌🏼!