No trouble in paradise 😏😍

Maldiven, Thulusdhoo

Oké, lieve lezers, allereerst ga ik even zeggen dat ik de reisblogjes van de komende dagen niet al te lang ga maken. Ik wil vooral volop genieten van dit mooie eiland en onze laatste dagen van deze reis en daarbij wil ik mezelf nog even wat rust gunnen voor we weer working life ingaan. Als het goed is zal er ook niet al te veel te beschrijven zijn, omdat het plan is om vooral onze kontjes te laten rusten op de strandbedjes. Jullie kunnen natuurlijk wel gewoon genieten van de jaloersmakende foto’s die we hier maken😄.

Wakey wakeyyyy, de wekker was op tijd gezet, want vandaag is de eerste dag dat we wakker mochten worden in paradise ✨.

Een beetje vies voelden we ons wel en aangezien de douche hier naar dode beschimmelde drollen stonk was het ook niet echt een aantrekkelijk idee om daaronder te gaan staan. Maar ach, een heldere zee is ook reinigend toch?

We hebben een ontbijtje gegeten bij ons guesthouse en zijn vervolgens naar de beach gelopen om onze eerste ervaring op de Malediven op te doen. Het is een klein eiland en alle weggetjes die er liggen zijn van het witte strandzand gemaakt. Dit gaf al echt een paradijselijk gevoel, echter begon ik wel even te twijfelen of ik een vampier zou zijn omdat ik mijn ogen amper open kon houden.

Eenmaal aangekomen op Bikini Beach (enige strand waar je in bikini mag liggen) hebben we een strandbedje uitgezocht dat eigenlijk bij een hotel hoorde, in de hoop dat we daar gewoon konden gaan liggen. We hadden gelezen dat de zon op de Malediven super krachtig is en dus heb zelfs ik me deze keer maar eens ingesmeerd met maar liefst factor 30.

Het genieten kon beginnen! Daar lagen we dan, strandbedje in hagelwitte strandzand, met uitzicht op de super heldere lichtblauwe zee. Even baalden we stiekem wel, want op dit stuk waren overal bootjes in het water en hierdoor kregen we niet echt het Malediven gevoel. Erg toch wel, waar je over gaat klagen als je echt niks te klagen hebt..

Het werd al snel goed toen we eenmaal in de zee waren. Prachtig helder water en als je in het juiste gedeelte aan het dobberen was was dit heldere water het enige wat je om je heen zag.

Later zijn we het eiland een beetje gaan verkennen, hebben we een hapje geluncht en uiteindelijk kwamen we op het gedeelte van bikinibeach wat dus echt wel het paradijselijke gevoel gaf wat je je voorstelt als je aan de Malediven denkt. Overal heerlijke plekjes om te zitten, de bekende schommel en zelfs een soort bed in een palmboom. We hebben hier in de namiddag nog even zitten chillen en genieten van al het moois om ons heen.

Vervolgens zijn we een hapje gaan eten en hebben we de beentjes toch nog maar even laten werken door een rondje over het eiland te gaan lopen. Tijdens dit rondje zijn we bij een aantal andere hotels gaan checken hoe de douches daar waren, zodat we onze laatste 2 nachten hier naar een ander hotel konden gaan en wel gewoon konden douchen. Beetje goor anders wel he..

Als 2 oude wijven zijn we vroeg naar bed gegaan, hebben we een filmpje gekeken op Netflix en zijn we onze schoonheidsslaapjes weer gaan doen. Op naar next day in paradise❤️.

Dames geniet van het paradise. Het is jullie gegund. Ik geniet van het verhaal en de mooie foto s. Gr.

Jeanne 2019-04-14 17:14:53

Lekker genieten van de pracht en praal En op naar je verjaardag

Tantetje 2019-04-14 18:44:13

Weer van die jaloers jaloersmakkende mooie foto's , wat prachtig. Zon zee strand, over even weer welkom in ons koude kikkerland, dus geniet van je laatste vakantie dagen, maar gelukkig met Pasen rond de 20 graden. Xx

Gerdie 2019-04-14 21:14:27

ik zeg niets, lees en kijk en geniet mee.